پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20850 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟ یک روانپزشک نسبت به مصرف خودسرانه داروهای خواب‌آور هشدار داد آیا می‌دانید قدیمی‌ترین مقابر صخره‌ای ایران کجاست؟

حل معضل ترافیک کرمانشاه در گرو توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی است
04 بهمن 1399 - 12:17
شناسه : 264237
0
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: حل معضل ترافیک شهر کرمانشاه در گرو توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها است. طلوع‌‌کرمانشاه :

 محسن ارجمندی  با اشاره به مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه، اظهار داشت: برای حل این مشکل، راهکاری جزء توسعه حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها نداریم./وی ادامه داد: اگر حمل و نقل عمومی را خوب توسعه دهیم، قطعا استفاده از وسایل نقلیه شخصی کم‌تر می‌شود که در این راستا سیاست‌های مختلفی را داریم./معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بحث قطار شهری را در قالب یکی از سیاست‌های مهم توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: با تزریق اعتبارات خوبی به این پروژه، ان‌شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ خط یک آن از میدان آزادی به طاقبستان راه‌اندازی می‌شود و نیمه شمالی شهر را پوشش می‌دهیم./وی با اشاره به خلل موجود در بحث اتوبوسرانی، ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته هیچ کدام از اتوبوس‌ها از طرف دولت به شهرداری تزریق نشده و متاسفانه هیچگونه جایگزینی برای ناوگان نداشتیم و تقریبا تمامی اتوبوس‌ها به سن فرسودگی رسیده است./ارجمندی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته برای امسال ۴۰ میلیارد تومان اتوبوس در حال خرید داریم و با شهرداری با اخذ وام کلانی برای نوسازی ناوگان در حال عقد قرداد است./این مسئول یکی از مشکلات اتوبوسرانی کرمانشاه را در نداشتن خط ویژه اتوبوس عنوان کرد و افزود: برای توسعه خط ویژه اتوبوس کارهای قابل توجهی داریم که یکی از آن پیاده‌راه کردن خیابان مدرس است به طوریکه یک خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت در قسمت میانی مسیر داریم و دو طرف هم پیاده‌راه می‌شود.

پ
پ

 محسن ارجمندی  با اشاره به مشکلات ترافیکی کلانشهر کرمانشاه، اظهار داشت: برای حل این مشکل، راهکاری جزء توسعه حمل و نقل عمومی در کنار توسعه زیرساخت‌ها نداریم.

وی ادامه داد: اگر حمل و نقل عمومی را خوب توسعه دهیم، قطعا استفاده از وسایل نقلیه شخصی کم‌تر می‌شود که در این راستا سیاست‌های مختلفی را داریم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه بحث قطار شهری را در قالب یکی از سیاست‌های مهم توسعه حمل و نقل عمومی عنوان کرد و گفت: با تزریق اعتبارات خوبی به این پروژه، ان‌شاءالله تا پایان سال ۱۴۰۰ خط یک آن از میدان آزادی به طاقبستان راه‌اندازی می‌شود و نیمه شمالی شهر را پوشش می‌دهیم.

وی با اشاره به خلل موجود در بحث اتوبوسرانی، ادامه داد: در طول ۱۰ سال گذشته هیچ کدام از اتوبوس‌ها از طرف دولت به شهرداری تزریق نشده و متاسفانه هیچگونه جایگزینی برای ناوگان نداشتیم و تقریبا تمامی اتوبوس‌ها به سن فرسودگی رسیده است.

ارجمندی تصریح کرد: با تلاش و پیگیری‌های صورت گرفته برای امسال ۴۰ میلیارد تومان اتوبوس در حال خرید داریم و با شهرداری با اخذ وام کلانی برای نوسازی ناوگان در حال عقد قرداد است.

وی تصریح کرد: در بحث توسعه حمل و نقل عمومی راهکار تنها افزایش تعداد ناوگان و نوسازی آن نیست بلکه زیر ساخت‌ها نیز باید افزایش یابد.

این مسئول یکی از مشکلات اتوبوسرانی کرمانشاه را در نداشتن خط ویژه اتوبوس عنوان کرد و افزود: برای توسعه خط ویژه اتوبوس کارهای قابل توجهی داریم که یکی از آن پیاده‌راه کردن خیابان مدرس است به طوریکه یک خط ویژه اتوبوس به صورت رفت و برگشت در قسمت میانی مسیر داریم و دو طرف هم پیاده‌راه می‌شود.

وی ادامه داد: استارت این پروژه قرار بود از اول بهمن‌ماه زده شود که بنا به دلایلی اجرای پروژه به تاخیر افتاد در حالی که بهترین مشاور سطح کشور یک سال و نیم است روی این پروژه کار می‌کند و همه چیز را در آن دیده بود/فارس

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.