شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20854 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند

دفاع مقدس امروز کمتر از ساخت موشک نیست
13 اسفند 1399 - 11:34
شناسه : 265849
3
مسؤول بسیج سازندگی کشور: طلوع‌‌کرمانشاه :

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: سردار محمد زهرا یی« مسؤول بسیج سازندگی کشور» در مراسم تفاهم نامه مجموعه سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن غدیر مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: بعضی ها دانسته و ندانسته، آگاهانه و نا آگاهانه به دنبال این هستند تحریم‌ها را به جای سو مدیریتها جایگزین کنند، و علت مشکلات کشور را از تحریم‌ها بدانند. که این پنهان کردن یک حقیقت است که یک واژه دیگر را جایگزین کنند./زهرایی افزود: خط شکنیهایی که رقم خورده شده و جایگزینش کرده اند با مولفه‌های دیگر که یک نوع تعریف اساسی تر است/مسؤول بسیج سازندگی در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب جوانان عزیز ما با صلاح ایمان وارد میدان شدند و بزرگترین بت شکنی اتفاق افتاد، حسن تهرانی‌ها وچمرانها به میدان آمدند، در دفاع مقدس نوین« در جنگ فقر و محرومیت» و در تهاجم فرهنگی در جبهه حق قرار گرفتن آیا، حسین تهرانی‌ها نداریم« دفاع مقدس امروز کمتر از ساخت موشک نیست.

پ
پ

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه: سردار محمد زهرا یی« مسؤول بسیج سازندگی کشور» در مراسم تفاهم نامه مجموعه سپاه با کمیته امداد امام خمینی (ره) که در سالن غدیر مجتمع بعثت برگزار شد، اظهار کرد: بعضی ها دانسته و ندانسته، آگاهانه و نا آگاهانه به دنبال این هستند تحریم‌ها را به جای سو مدیریتها جایگزین کنند، و علت مشکلات کشور را از تحریم‌ها بدانند. که این پنهان کردن یک حقیقت است که یک واژه دیگر را جایگزین کنند.
زهرایی افزود: خط شکنیهایی که رقم خورده شده و جایگزینش کرده اند با مولفه‌های دیگر که یک نوع تعریف اساسی تر است.
مسؤول بسیج سازندگی در ادامه خاطرنشان کرد: در اوایل انقلاب جوانان عزیز ما با صلاح ایمان وارد میدان شدند و بزرگترین بت شکنی اتفاق افتاد، حسن تهرانی‌ها وچمرانها به میدان آمدند، در دفاع مقدس نوین« در جنگ فقر و محرومیت» و در تهاجم فرهنگی در جبهه حق قرار گرفتن آیا، حسین تهرانی‌ها نداریم« دفاع مقدس امروز کمتر از ساخت موشک نیست.
زهرایی ادامه داد: آیا یک کار آفرین در همین نظام اقتصادی یک سال با کفش آهنین از هفت خان رد می شود، همه تحقیرها را پشت سر می گذارد تا کارگاه کوچکی بر پا کند، در نوع خودش خط شکنی نیست؟
در همین زلزله آبان ماه سال ۹۶ اولین امدادگران جهادگران بودند که هم اکنون هم در صحنه هستند، آیا این جهادگری نوعی خط شکنی حساب نمیشه؟
این مسؤول تاکید کرد: بحمداله جریان جهادی کشور راه خود را پیدا کرده و باورانده به اینکه به جبهه جهانی تبدیل میشه، ما هم سعی کرده ایم از نگاه سلیقه ای، پروژه ای،جزیره ای همه را از یک نگاه ببینیم و مسائل مردم را در منطقه حل می شود و به کسب و کار و خانگی و …. بپردازیم
زهرایی در ادامه گفت: هر جزء از یک بسیج جزعی به مسابه کل کشور است« هم راهبرد دارد هم عملیات و اجرا» و هر کدام از صندوق های قرض الحسنه خودش یک راهبرد است که به تایید رسیده و ابلاغ هم شده است، از این نظر ما در بسیج کار سلیقه ای نخواهیم داشت.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۲۴ صندوق قرض الحسنه داریم، که یک میلیون و ۱۰۰هزار نفر عضو هستند، پیوندتان را با صندوقها محکم کنید و برای کارآفرینی، نمایشگاه و …. سراغ گروه های جهادی بروید.
این مسؤول در خاتمه سخنانش گفت: جهادگران بهترین مرجع برای شناسایی محرومین هستند، آموزش بدهید، کمک کنید، مربی هستید به دیگران آموزش دهید و مانند همیار پلیس همیار بسیج باشید.
انتهای پیام/رحمانی

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.