یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20854 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند

شهرداری با “۱۱ رای” برای کرمانشاه می‌خواهیم
17 آبان 1400 - 11:03
شناسه : 273678
1
عضو شورای شهر کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

سیداحسان احسانی با اشاره به آیین نامه و دستورالعمل ها وزارت کشور در خصوص شرایط انتخاب شهرداران کلانشهرها، گفت: بر اساس این آیین نامه ها مدارک تحصیلی، سوابق کاری و تجربه در انتخاب شهرداران کلانشهر ها لحاظ می شود./احسانی گفت: بر اساس این دستورالعمل ها چنین شرایطی برای کاندیداهای تصدی شهرداری کرمانشاه حتما لحاظ می شود و افراد باید در درجه اول واجد شرایط لازم برای احراز این پست باشند./این عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: در کنار این شرایط نیاز است که شهرداری برای کرمانشاه انتخاب شود که جسارت انجام کارهای بزرگ را داشته باشند./وی افزود: در کرمانشاه پروژه های نیمه کاره و عظیمی داریم که شهرداری جسور می تواند آنها را به سرانجام برساند./احسانی گفت: کرمانشاه امروز یک کلانشهر است و نیاز داریم پروژه های بزرگ در آن اجرایی شده تا شکل و شمایل واقعی یک کلانشهر را پیدا کند./این عضو شورای شهر کرمانشاه از تعامل با شورای شهر به عنوان ویژگی ضروری شهردار جدید یاد کرد و افزود:شهردار جدید باید بتواند با شورای شهر تعامل خوبی داشته باشد و این تعامل و همکاری است که می تواند موجب پیشبرد امور شهر و مردم شود./احسانی با تاکید بر انتخاب شهردار کرمانشاه با رای حداکثری اعضای شورا گفت: فردی باید به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که هر یازده نفر و یا حداقل ۱۰ عضو شورا به او رای داده و با حداکثر آرا بر مسند شهرداری کرمانشاه قرار گیرد.

پ
پ

 عضو شورای شهر کرمانشاه بر انتخاب شهردار جدید کرمانشاه با رای حداکثری اعضای شورا تاکید کرد و افزود: چنین شهرداری که مورد قبول همه اعضا باشد می تواند با کمترین مشکل در کرمانشاه فعالیت کند.

سیداحسان احسانی با اشاره به آیین نامه و دستورالعمل ها وزارت کشور در خصوص شرایط انتخاب شهرداران کلانشهرها، گفت: بر اساس این آیین نامه ها مدارک تحصیلی، سوابق کاری و تجربه در انتخاب شهرداران کلانشهر ها لحاظ می شود.

احسانی گفت: بر اساس این دستورالعمل ها چنین شرایطی برای کاندیداهای تصدی شهرداری کرمانشاه حتما لحاظ می شود و افراد باید در درجه اول واجد شرایط لازم برای احراز این پست باشند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه افزود: در کنار این شرایط نیاز است که شهرداری برای کرمانشاه انتخاب شود که جسارت انجام کارهای بزرگ را داشته باشند.

وی افزود: در کرمانشاه پروژه های نیمه کاره و عظیمی داریم که شهرداری جسور می تواند آنها را به سرانجام برساند.

احسانی گفت: کرمانشاه امروز یک کلانشهر است و نیاز داریم پروژه های بزرگ در آن اجرایی شده تا شکل و شمایل واقعی یک کلانشهر را پیدا کند.

این عضو شورای شهر کرمانشاه از تعامل با شورای شهر به عنوان ویژگی ضروری شهردار جدید یاد کرد و افزود: شهردار جدید باید بتواند با شورای شهر تعامل خوبی داشته باشد و این تعامل و همکاری است که می تواند موجب پیشبرد امور شهر و مردم شود.

احسانی با تاکید بر انتخاب شهردار کرمانشاه با رای حداکثری اعضای شورا گفت: فردی باید به عنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که هر یازده نفر و یا حداقل ۱۰ عضو شورا به او رای داده و با حداکثر آرا بر مسند شهرداری کرمانشاه قرار گیرد.

این عضو شورای شهر کرمانشاه گفت: چنانچه فردی با رای پایین اعضای شورا به عنوان شهردار انتخاب شود، قطعا در ادامه راه دچار چالش خواهد شد. فردی باید بعنوان شهردار کرمانشاه انتخاب شود که مورد قبول اکثریت اعضا باشد./ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.