دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20887 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

مخالفان و موافقان تعطیلی شنبه‌ها چه گفتند؟ هر کیلوگرم دام سنگین ۱۹۰ تا ۲۰۰هزار تومان توقیف ۴۰۰ خودرو فاقد پلاک و پلاک مخدوش در کرمانشاه همچنان سوءمدیریت در کرمانشاه قربانی می‌گیرد/تحقق تعهد اشتغال‌ شرط لازم اما ناکافی! «نداشتن بودجه» بدترین سخنی ست که بر زبان می آید/ باید هرمیزان‌بودجه به همان اندازه رفاه بیاورد  مدیران ۳۰۰ اقامتگاه بوم‌گردی ایران به کرمانشاه سفر می‌کنند رابطه بیماری‌های دهان و دندان با سرطان سامانه بارشی جدید در راه کرمانشاه «مصری» و «رنجبر» منتخب مردم کرمانشاه در مجلس شدند تخلفات فضای مجازی در کرمانشاه مورد رصد قرار می گیرد اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند

بهترین مربی حال حاضر فوتبال جهان از نگاه زلاتان
25 آبان 1401 - 11:34
شناسه : 281638
6
طلوع‌‌کرمانشاه :

ستاره سوئدی میلان به ستایش از کارلو آنچلوتی پرداخت و او را بهترین سرمربی حال حاضر فوتبال جهان دانست.

پ
پ

به گزارش ایسنا و به نقل از رای اسپورت، زلاتان ابراهیموویچ از بازیکنانی است که در باشگاه های زیادی به میدان رفته است. زلاتان سابقه حضور در لیگ سوئد، هلند، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه و انگلیس را در کارنامه دارد و با مربیان زیادی کار کرده است. او به ستایش از کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی کنونی رئال مادرید پرداخت و او را بهترین سرمربی حال حاضر فوتبال جهان دانست.

زلاتان که در گفت و گو با رای اسپورت خطاب به آنچلوتی گفت: سلام آقای کارلتو، قبل از هر چیزی موفقیت های اخیرت را با رئال مادرید به تو تبریک می‌گویم. به نظرم تو در حال حاضر در فوتبال جهان شماره یک هستی. من بسیار خوش شانش بودم که افتخار کار کردن با تو را در پاری سن ژرمن به دست آوردم. من خوش شانس بودم که در دوران فوتبالی ام با مربی بزرگی مثل تو آشنا شدم و به همین خاطر می توانم بگویم که بهترین هستی.

او ادامه داد: آقای آنچلوتی من تو را بسیار دوست دارم اما الان دیگر نگویی که ثروتمند نیستی و من باید به تو پول قرض بدهم. تو وضعت بسیار خوب شده است.

کارلو آنچلوتی هم خیلی سریع جواب پیام زلاتان را داد و گفت: پشت این چهره مغرور یک بازیکن حرفه ای بزرگ و یک مهاجم باتجربه وجود دارد. زلاتان جزو معدود بازیکنانی است که از پاس گل دادن بیشتر از گل زدن لذت می برد. او در پاری سن ژرمن اینگونه بود. زلاتان بازیکنی بسیار خوب و شخصیتی خاص دارد.

زلاتان ابراهیموویچ در پاری سن ژرمن ۴۱ بار زیر نظر کارلو آنچلوتی به میدان رفت و توانست قهرمانی در لیگ فرانسه را با این مربی ایتالیایی تجربه کند. زلاتان اکنون در میلان بازی می‌کند و فصل قبل توانست با این تیم قهرمانی در سری A را کسب کند.

انتهای پیام

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.