سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20716 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

چرا در رستوران های جهان شهر خلاق خوراک بیشتر دنده کباب و خورشت خلال سرو می شود/نارضایتی مسافران از پرداخت هزینه مضاعف به برخی از سایتهای گردشگری خدمات ویژه سازمان حمل و نقل مسافر در ایام نوروز نکات کلیدی درباره سلامت آجیل شب عید هوای نوروز در کرمانشاه بارانی است اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان مراسم تحویل سال در هفت امامزاده و بقعه متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود قضات کشیک در ایام نوروز در دادسرای کرمانشاه فعالیت می‌کنند کرمانشاه در غرقاب ازخودبیگانگی ‌فرهنگی‌ و عدم تعلقات هویتی به سر می برد/ تا چه زمان سطح‌مطالبه ما باید در حد آسفالت و رنگ امیزی جداول باشد آماده‌باش ۱۶۲ جایگاه سوخت کرمانشاه برای ایام نوروز آماده‌باش ۱۲۰۰ نفر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی در کرمانشاه افزایش ۲۴ درصدی بارندگی‌ها در استان کرمانشاه حدود ۱۶ شهر کرمانشاه دچار تنش آبی اعلام ساعت کار اماکن تاریخی کرمانشاه در ایام نوروز ۴۰درصد هتل های برند کرمانشاه پر شده است/هتلداران چاره ای جز گرفتن وام‌کارمزدی سبک ندارند/بی میلی مسافر برای ماندن در اماکن اقامتی میدان آزادی کرمانشاه بازار شیرینی شب عید ۴۸ ساعت آخر داغ می‌شود + قیمت‌ها خودروهای حادثه‌ساز در کرمانشاه توقیف خواهند شد جاده‌های کرمانشاه «لغزنده اند»/ قبل از حرکت با ۱۴۱ تماس بگیرید آب «رازآور» وارد «هشیلان» شد کرمانشاه بارانی در آخرین روزهای اسفند میوه شب عید ۱۴۰۳ در بازار کرمانشاه کیلویی چند؟

“ثوری” دروغگو بود/ دیگر کلاه سرمان نمی‌رود
12 بهمن 1401 - 10:26
شناسه : 285002
5
 رئیس هیات بوکس کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه : رئیس هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه بوکس کرمانشاه در مسیر رشد قرار دارد، گفت: با این وجود، مشکلاتی هم پیش روی ما وجود دارد که یکی از آنها مسائل مالی است، چرا که یک رشته ورزشی زمانی می تواند ارتقاء پیدا کند که پشتیبانی لازم از آن انجام شود/طی سالهای گذشته در تمام مسابقات کشوری شرکت کردیم و یک دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در کرمانشاه برگزار کردیم، اما هیچ پشتیبانی و حمایتی از سوی مسئولان استانی از ما صورت نگرفت، درحالیکه یکی از نیازهای ما برای رشد بیشتر این رشته حمایت‌های مالی است/ بی توجهی‌های رئیس پیشین فدراسیون به بوکس کرمانشاه و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی که ما در این رشته داریم نیز باعث شد تا در سالهای گذشته به آن جایگاهی که می‌خواستیم، نرسیم/طی مدت زمان ریاست ثوری بر فدراسیون بوکس بیش از ۱۰ بار با او توافق کردم تا از قهرمانان بزرگ استان همچون علی مظاهری و دیگر مربیان بزرگ ما  در تیم‌های ملی استفاده کند، هربار هم قول می‌داد، اما هنوز یک هفته نگذشته بود می‌دیدیم که فرد دیگری را انتخاب کرد/در دوره اول ریاست ثوری هرجایی که لازم بود از او حمایت کردم تا  نگاهی هم به بوکس کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های این رشته در ایران داشته باشد و نگذارد در حق بوکس ما احجافی صورت گیرد، اما چون ثوری دروغگو بود روی حرف‌هایش دیگر حساب باز نکردیم، برای همین در دور دوم انتخابات فدراسیون دیگر از او حمایت نکردیم/رئیس هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه در زمان ثوری در حق بوکسورها و مربیان بزرگ کرمانشاهی احجاف‌هایی صورت می‌گرفت، افزود: پس از اینکه تقابل ثوری با بوکس کرمانشاه و بزرگان این رشته را در استان دیدم، بارها روبرویش ایستادم/وی در پاسخ به سوالی در خصوص زمزمه‌های چندسال اخیر مبنی بر راه‌اندازی بوکس بانوان هم گفت: در دوره ریاست سابق فدراسیون بوکس این مسئله مطرح شد، اما بعدها  مخالفت‌هایی با آن صورت گرفت.
منبع : ایسنا
پ
پ

 رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه به در پیش بودن انتخابات فدراسیون بوکس اشاره کرد و گفت: به کسی رای می‌دهیم که مانند ثوری دروغگو نباشد، جایگاه بوکس کرمانشاه را بشناسد و به آن کمک کند.

حسین فشی در نشستی خبری با خبرنگاران عضو انجمن ورزشی نویسان کرمانشاه، با بیان اینکه در بوکس کرمانشاه یک فضای همدلی و دوستانه وجود دارد، اظهارکرد: طی سال‌های گذشته تلاش کردیم تا در حد توان و امکانات بتوانیم برای رشد و پیشرفت این رشته در استان کار کنیم و از دیگر استان‌ها عقب نمانیم.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه بوکس رشته‌ای خشن است، اما در هیات استان با آرامش و فضای دوستانه موجود و جمع شدن و پای کار آمدن بزرگان این رشته، سعی شد در مراحل مختلف پیشرفت‌هایی را کسب کنیم.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه بوکس کرمانشاه در مسیر رشد قرار دارد، گفت: با این وجود، مشکلاتی هم پیش روی ما وجود دارد که یکی از آنها مسائل مالی است، چرا که یک رشته ورزشی زمانی می تواند ارتقاء پیدا کند که پشتیبانی لازم از آن انجام شود.

وی یادآورشد: طی سالهای گذشته در تمام مسابقات کشوری شرکت کردیم و یک دوره مسابقات قهرمانی جوانان کشور را در کرمانشاه برگزار کردیم، اما هیچ پشتیبانی و حمایتی از سوی مسئولان استانی از ما صورت نگرفت، درحالیکه یکی از نیازهای ما برای رشد بیشتر این رشته حمایت‌های مالی است.

وی افزود: بی توجهی‌های رئیس پیشین فدراسیون به بوکس کرمانشاه و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیار بالایی که ما در این رشته داریم نیز باعث شد تا در سالهای گذشته به آن جایگاهی که می‌خواستیم، نرسیم.

فشی تاکید کرد: طی مدت زمان ریاست ثوری بر فدراسیون بوکس بیش از ۱۰ بار با او توافق کردم تا از قهرمانان بزرگ استان همچون علی مظاهری و دیگر مربیان بزرگ ما  در تیم‌های ملی استفاده کند، هربار هم قول می‌داد، اما هنوز یک هفته نگذشته بود می‌دیدیم که فرد دیگری را انتخاب کرد.

وی گفت: در دوره اول ریاست ثوری هرجایی که لازم بود از او حمایت کردم تا  نگاهی هم به بوکس کرمانشاه به عنوان یکی از قطب‌های این رشته در ایران داشته باشد و نگذارد در حق بوکس ما احجافی صورت گیرد، اما چون ثوری دروغگو بود روی حرف‌هایش دیگر حساب باز نکردیم، برای همین در دور دوم انتخابات فدراسیون دیگر از او حمایت نکردیم.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه با بیان اینکه در زمان ثوری در حق بوکسورها و مربیان بزرگ کرمانشاهی احجاف‌هایی صورت می‌گرفت، افزود: پس از اینکه تقابل ثوری با بوکس کرمانشاه و بزرگان این رشته را در استان دیدم، بارها روبرویش ایستادم.

وی ادامه داد: بارها در حق پوریا امیری و دیگر بوکسورهای کرمانشاهی در مسابقات کشوری و انتخابی تیم ملی به دلیل همین مشکلات، ناداوری‌ها و حق خوری‌هایی صورت می‌گرفت تا به تیم ملی راه پیدا نکند.

فشی به در پیش بودن انتخابات ریاست فدراسیون بوکس پس از پناهندگی ثوری اشاره و اظهار کرد: این بار دیگر کلاه سرمان نمی‌رود. سبک سنگین می‌کنیم و به کسی رای می‌دهیم که به بوکس کرمانشاه کمک کند و به آن امتیاز بدهد و مانند ثوری نباشد که پس از اینکه رای گرفت همه وعده‌ها را فراموش کند.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص زمزمه‌های چندسال اخیر مبنی بر راه‌اندازی بوکس بانوان هم گفت: در دوره ریاست سابق فدراسیون بوکس این مسئله مطرح شد، اما بعدها  مخالفت‌هایی با آن صورت گرفت.

رئیس هیات بوکس کرمانشاه تصریح کرد: با این وجود هر زمان که مجوز فعالیت بوکس بانوان صادر شد، ما این آمادگی را داریم که این رشته را راه‌اندازی کنیم، چرا که پتانسیل‌های آن را هم داریم.

به گفته این مسئول، تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر فعالیت زیرزمینی بوکس بانوان در کرمانشاه به هیات استان ارسال نشده است.  

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.