دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20862 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود

پیش‌فروش بلیت سفر‌های ریلی اربعین آغاز شد
17 مهر 1397 - 12:24
شناسه : 9594
1
از ۲۱ مهر طلوع‌‌کرمانشاه :

معاون مسافری شرکت راه‌آهن، از آغاز پیش‌فروش سفر‌های ریلی اربعین امسال، از تهران به کرمانشاه و مهران، از ۲۱ مهرماه خبر داد.
میرحسن موسوی در نشست خبری تشریح برنامه‌های شرکت راه آهن برای سفر‌ها درایام اربعین گفت: برای ایام اربعین دو بسته سفر ترکیبی به صورت ریلی و جاده‌ای از تهران تا نجف در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: حرکت رفت زائران اربعین از تهران تا کرمانشاه با قطار، از کرمانشاه تا مهران با اتوبوس و از مهران تا نجف با اتوبوس عراقی برنامه‌ریزی شده است؛ ضمن اینکه برای بازگشت از سفر نیز، از کربلا تا مهران با اتوبوس عراقی، از مهران تا کرمانشاه با اتوبوس ایرانی و از کرمانشاه تا تهران با قطار طراحی شده است.

پ
پ
 
به گفته موسوی: کلیه مسافران می‌توانند بسته سفر‌های ترکیبی اربعین را از آژانس‌ها و یا به صورت اینترنتی تهیه کنند.
این مقام مسئول در شرکت راه آهن افزود: برای سفر‌های اربعین امسال ۲۸۰ هزار نفر-صندلی در نظر گرفته شده که نسبت به اربعین سال گذشته که ۲۲۱ هزار نفر-صندلی آماده شده بود، ۲۷ درصد رشد نشان می‌دهد.
معاون مسافری راه آهن خاطرنشان کرد: قطار‌ها به صورت چهارتخته، شش تخته و اتوبوسی خواهند بود که قیمت بسته سفر ریلی-جاده‌ای در خاک ایران به صورت ریالی و قیمت بسته سفر زائران در خاک عراق به صورت ارزی محاسبه می‌شود؛ ولی همه این مسیر با یک بلیت انجام خواهد شد.
به گفته موسوی پیش فروش ایام سفر‌های اربعین از اول تا آخر آبان امسال شامل سفر‌های اربعین و ۲۸ صفر می‌شود، از شنبه ۲۱ مهرماه ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد.
همچنین سامانه تلفنی ۰۲۱۵۱۴۹ با نام سامانه صدای مسافر پاسخگوی سوالات مسافران در این زمینه خواهد بود.
معاون مسافری راه آهن تصریح کرد: قیمت‌ها برای اقشار متوسط و ضعیف در سال جاری از سوی شرکت‌های ریلی پایین نگهداشته شده است و شرکت راه آهن نیز برای آنکه هزینه تمام شده شرکت‌های مسافری ریلی برای هر مسافر افزایش نیابد، در ایام اربعین حق دسترسی به ریل از شرکت‌های ریلی دریافت نخواهد کرد و هزینه لکوموتیو نیز از شرکت‌های ریلی به صورت ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت واقعی، اخذ خواهد شد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.