جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

بیش از ۳ هزار درخواست مردمی در مرکز ۱۳۷ ثبت شده است/ حوزه خدمات شهری بالاترین درخواست پیگیری
05 خرداد 1401 - 10:22
شناسه : 278159
3
رئیس مرکز 137 شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است/وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند/حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند/وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است/رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت:پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است/همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

پ
پ

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه حوزه های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند گفت: شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست های ثبت شده بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت: پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است.

هاشمی در پایان گفت: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.