جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

بیش از ۳ هزار درخواست مردمی در مرکز ۱۳۷ ثبت شده است/ حوزه خدمات شهری بالاترین درخواست پیگیری
05 خرداد 1401 - 10:22
شناسه : 278159
4
رئیس مرکز 137 شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است/وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند/حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند/وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است/رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت:پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است/همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

پ
پ

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه گفت: در طی دو ماه گذشته، بیش از ۳ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری برقرار شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس نسا هاشمی اظهار داشت: از ابتدای فروردین ماه سال جاری تا یکم خردادماه ( دوماه) تعداد ۳ هزار و ۷۹ تماس از سوی شهروندان با سامانه ۱۳۷ برقرار شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد تماس، ۲ هزار و ۳۸۷ مورد منجر به پیگیری شده است افزود: منطقه پنج شهرداری کرمانشاه با ۵۶۸ مورد و منطقه هشت با ۱۷۱ مورد به ترتیب بیشترین و کمترین درخواست های ثبت شده را داشته اند.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حوزه خدمات شهری با یک هزار و ۱۵۷ مورد بیشترین و اتوبوسرانی با یک مورد کمترین درخواست های پیگیری را داشته اند.

هاشمی با بیان اینکه حوزه های فنی و عمران و فضای سبز در جایگاه دوم و سوم پیگیری قرار دارند گفت: شن ریزی و ترمیم آسفالت، نظافت، آسفالت، جمع آوری زباله، رفع سد معبر اصناف و دستفروشان، سم پاشی، آبیاری و ترمیم کاشت درختان، جمع آوری نخاله، استقرار سطل زباله و تعمیر و نصب پل ورودی کوچه ها، بیشترین درخواست های ثبت شده بوده است.

وی با بیان اینکه منطقه پنج با ۴۰۸ مورد بیشترین پیگیری درخواست های مردمی را داشته است افزود: منطقه هشت با ۱۲۷ مورد، کمترین پیگیری را داشته است.

رئیس سامانه ۱۳۷ شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در طی این مدت بیش از ۳۰۰ تماس مربوط به دیگر ارگان ها ثبت شده است گفت: پیگیری این درخواست با دیگر نهادهای خدمات رسان همچون آبفا، برق و… است که در راستای حل مشکلات شهروندان، درخواست های آنان به این نهادها ارجاع شده است.

هاشمی در پایان گفت: همکاران ما در مرکز ۱۳۷ بصورت شبانه روز آماده پاسخگویی به شهروندان هستند و مردم عزیز کرمانشاه می توانند طی تماس با ۱۳۷، مشکلات حوزه شهری را برای پیگیری به این مرکز اطلاع دهند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.