سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20870 تعداد نوشته های امروز : 8×

آخرین خبرها

کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید

سامانه ۱۴۸۰صدای مشاور بهزیستی با بیش از ۱۴ هزار تماس موفق
28 آذر 1397 - 10:11
شناسه : 13705
1
امید قادری اظهارداشت: ۱۴هزارو ۹۸۰ تماس موفق از طریق سامانه صدای مشاور بهزیستی به شماره ۱۴۸۰ از ابتدای سال تاکنون برقرار شده است. طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد:مسائل زناشویی، مشکلات تربیتی، تحصیلی، آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد، تربیت فرزندان از مهمترین موارد مطرح شده طی برقراری تماس با این سامانه تلفنی بوده است.وی افزود: هر فرد برای بهترزندگی کردن و غلبه برمشکلات نیازمند آگاهی است که این از طریق مشورت با افرادخبره و متخصص بدست می آید.قادری گفت: خدمات مشاوره بهزیستی از ساعت هشت صبح تا ۱۹ عصر توسط۱۱ مشاور متخصص زن و مردم به تماس گیرندگان ارائه می شود.وی با بیان اینکه مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ از سال۷۹ در کرمانشاه آغاز به کارکرده افزود: برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاورموجب می شود نیازتماس گیرندگان برطرف شده یا سبب تثبیت یابهبود سلامت روان آن ها شود.

پ
پ
 
 

 

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.