چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20870 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید

امسال یک “گُل” هم نمی‌خریم
15 اردیبهشت 1399 - 20:41
شناسه : 207901
1
مدیرعامل فضای سبز شهرداری کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از افتتاح بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه تا دو ماه دیگر خبر داد/فرامرز رحمتی زاده امروز (۱۵ اردیبهشت) در حاشیه بازدید خبرنگاران از بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه، با اشاره به خرید هرساله گُل و گیاه شهری جهت کاشت در فضاهای سبز شهر گفت: هرساله حدود ۱٫۵ تا دو میلیارد تومان در این زمینه هزینه می‌شود/وی با اشاره پیگیری بازسازی و احیای گلخانه پارک شرقی گفت: این گلخانه با مساحت چهار هزار مترمربع بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه محسوب می شود که با راه اندازی آن می‌توان بخش اعظمی از گل و گیاه شهری را تامین کرد/مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته کرمانشاه امسال در بحث تولید گل و گیاه شهری خودکفا شده و این امر صرفه جویی دو میلیارد تومانی برای شهرداری کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

پ
پ

مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از افتتاح بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه تا دو ماه دیگر خبر داد.

فرامرز رحمتی زاده امروز (۱۵ اردیبهشت) در حاشیه بازدید خبرنگاران از بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه، با اشاره به خرید هرساله گُل و گیاه شهری جهت کاشت در فضاهای سبز شهر گفت: هرساله حدود ۱٫۵ تا دو میلیارد تومان در این زمینه هزینه می‌شود.

وی با اشاره پیگیری بازسازی و احیای گلخانه پارک شرقی گفت: این گلخانه با مساحت چهار هزار مترمربع بزرگترین گلخانه شهر کرمانشاه محسوب می شود که با راه اندازی آن می‌توان بخش اعظمی از گل و گیاه شهری را تامین کرد.

وی افزود: در حال حاضر کار نایلون کشی و… در این گلخانه در حال انجام است و تا دو ماه دیگر این گلخانه آماده بهره برداری است.

رحمتی زاده با بیان اینکه اولین محصولات این گلخانه در پاییز امسال مورد استفاده قرار خواهد گرفت، گفت:  امسال هیچگونه خرید گل و گیاه شهری نخواهیم داشت.

صرفه جویی ۲ میلیاردی خرید “گل و گیاه” با راه اندازی گلخانه‌های مختلف شهرداری

وی افزود: در کنار این گلخانه، بحث نشاکاری در چهار هزار متر از اراضی دیگر پارک شرقی درحال انجام است. همچنین احیای گلخانه ها و خزانه های مناطق مختلف هم در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با اقدامات صورت گرفته کرمانشاه امسال در بحث تولید گل و گیاه شهری خودکفا شده و این امر صرفه جویی دو میلیارد تومانی برای شهرداری کرمانشاه به همراه خواهد داشت.

رحمتی زاده خاطرنشان کرد: در نظر داریم تا نمایشگاه فروش گل و گیاه را هم در محل گلخانه برپا کنیم تا شهروندان بتوانند گل و گیاه مورد نیاز خود به ویژه گیاهان آپارتمانی را از این مکان خریداری کنند/ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.