چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20874 تعداد نوشته های امروز : 4×

آخرین خبرها

جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود

اعمال محدودیت های ترافیکی و ممنوعیت ورود تانکرهای حامل سوخت از مرز پرویزخان
28 اسفند 1402 - 10:13
شناسه : 292579
1
مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین؛ طلوع‌‌کرمانشاه : امین حیدریان افزود: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی و کاهش بار ترافیکی جاده ها اعمال شده است/ در این مدت تانکرهای حامل سوخت حق تردد در جاده های کشور را ندارند اما این اعمال محدودیت شامل تانکرهای خالی سوخت نیست و تانکرهای خالی مجاز به خروج از کشور به سمت عراق هستند. ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان از مرز رسمی پرویزخان به کشورمان در روزهای اول تا سوم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ از سرگرفته می شود. همچنین بر اساس اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه بازهم منع ورود و تردد تانکرهای حامل سوخت از پرویزخان به داخل کشور را خواهیم داشت و از روز ششم تا پایان روز دوازدهم فروردین ماه تردد مجاز خواهد بود و ورود تانکرهای حامل سوخت آزاد است. مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین گفت: بدنبال اعمال محدودیت های ترافیکی ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۲۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه جاری از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد/ در ایام پایانی تعطیلات نوروز در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه بازهم تردد تانکرهای حامل سوخت و ورود آن ها به کشور ممنوع می شود و از روز پانزدهم شاهد ازسرگیری ورود تانکرها و تردد آن ها در محورهای مواصلاتی قصرشیرین به‌سمت مقصد یعنی بنادر جنوبی کشورمان خواهیم بود.
منبع : ایرنا
پ
پ

مدیر پایانه مرز پرویزخان  در قصرشیرین گفت: بدنبال اعمال محدودیت های ترافیکی ورود تانکرهای سوخت رسان عراقی به کشور و ترانزیت سوخت از ساعت هفت صبح روز دوشنبه ۲۸ تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه ۲۹ اسفندماه جاری از مرز رسمی پرویزخان ممنوع شد.

امین حیدریان افزود: این تصمیم براساس اعمال محدودیت های ترافیکی از سوی پلیس راه و بخشنامه ترانزیت و پایانه های مرزی برای تسهیل در تردد مسافران نوروزی و کاهش بار ترافیکی جاده ها اعمال شده است.

وی اظهار کرد: در این مدت تانکرهای حامل سوخت حق تردد در جاده های کشور را ندارند اما این اعمال محدودیت شامل تانکرهای خالی سوخت نیست و تانکرهای خالی مجاز به خروج از کشور به سمت عراق هستند.

او ادامه داد: ترانزیت سوخت و ورود تانکرهای سوخت رسان از مرز رسمی پرویزخان به کشورمان در روزهای اول تا سوم فرودین ماه سال ۱۴۰۳ از سرگرفته می شود.

مدیر پایانه مرز پرویزخان گفت: همچنین بر اساس اعمال محدودیت های ترافیکی در روزهای چهارم و پنجم فروردین ماه بازهم منع ورود و تردد تانکرهای حامل سوخت از پرویزخان به داخل کشور را خواهیم داشت و از روز ششم تا پایان روز دوازدهم فروردین ماه تردد مجاز خواهد بود و ورود تانکرهای حامل سوخت آزاد است.

وی گفت: در ایام پایانی تعطیلات نوروز در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ فروردین ماه بازهم تردد تانکرهای حامل سوخت و ورود آن ها به کشور ممنوع می شود و از روز پانزدهم شاهد ازسرگیری ورود تانکرها و تردد آن ها در محورهای مواصلاتی قصرشیرین به‌سمت مقصد یعنی بنادر جنوبی کشورمان خواهیم بود.

حیدریان ادامه داد: هم اکنون روزانه ۶۰۰دستگاه تانکر حامل مواد سوختی از اقلیم کردستان عراق به صورت ترانزیت سوخت از طریق مرز رسمی پرویزخان وارد کشورمان می شوند که بخشی از این تانکرها به صورت حمل یکسره به سمت ماهشهر و بنادر جنوبی کشور می روند و بخشی از کامیون ها نیز از طریق مخازن سوختی مستقر در مرز کار بارگیری مواد سوختی را انجام می دهند.

وی اظهار کرد:همچنین ۶۰۰ دستگاه از تانکرهای سوختی که از طریق حمل یکسره در بنادر جنوبی تخلیه می شوند نیز پس از تخلیه مواد سوختی از طریق مرز پرویزخان به عراق باز می گردند.

استان کرمانشاه در مجموع ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و در امتداد این مرز ۲ مرز رسمی و پنج بازارچه مرزی فعال است و سالانه بیش از سه میلیارد دلار کالا از این مرزها صادر می‌شود.

شهرستان مرزی قصرشیرین با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت در غرب کرمانشاه، با عراق ۱۸۶ کیلومتر مرز دارد که در امتداد این مرز، ۲ مرز رسمی پرویزخان و خسروی قرار دارد که مبادلات اقتصادی، تجاری و صادرات کالا به اقلیم کردستان و حکومت مرکزی عراق از این ۲ مرز انجام می‌شود.

مرز رسمی پرویزخان قطب اقتصادی غرب کشور و از مرزهای فعال است و ۴۵ درصد صادرات کالاهای غیر نفتی از کشورمان به کشور عراق از طریق این مرز صورت می‌گیرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.