چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20870 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید

کشف ۱۰۵ قطعه عتیقه در کرمانشاه
10 مرداد 1397 - 11:25
شناسه : 8340
0
از ابتدای سال تاکنون طلوع‌‌کرمانشاه :

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: کشفیات عتیقه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۶ در صد رشد داشته است.

پ
پ
به گزارش طلوع کرمانشاه سردار امان‌اللهی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت:: از ابتدای سال تاکنون ۱۰۵ قطعه عتیقه کشف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که ۴۱ قطعه بود ۱۵۶ درصدبیشتر شده است.
سردار امان‌اللهی به رشد ۴۷ درصدی کشفیات مواد سوختی اشاره کرد و اظهار داشت: در حالی که بهار سال گذشته ۱۳۸ هزار و ۷۹۴ لیتر کشف شده بود این مقدار در سال جاری به ۲۰۵ هزار و ۱۹۰ لیتر رسید.
سردار امان‌اللهی گفت: در این مدت پلیس آگاهی یکهزار و ۹۱۹ راس کشفیات داشته و در مقایسه با سال قبل که ۲۲۰ راس بوده با رشد چشمگیر ۷۷۲ درصدی روبه‌رو بوده است.
وی همچنین با اشاره به کشف ۱۹ میلیون و ۸۹۸ هزار و ۹۶۰ نخ سیگار قاچاق و رشد ۱۱۹ درصدی آن نسبت به مدت مشابه سال قبل در خصوص کشفیات توتون و تنباکو نیز گفت: در سه ماهه نخست امسال ۴۵ هزار و ۵۶۳ بسته کشف شده که در مقایسه با سال قبل ۴۴ درصد رشد داشته است.
سردار امان‌اللهی در ادامه از کشف ۱۵ هزار و ۳۵۸ متر پارچه قاچاق طی سال جاری اشاره و اظهار داشت: این مقدار کشفیات ۹۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد نشان می‌دهد.
رئیس پلیس کرمانشاه افزود: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان ۵۰۴ هزار و ۷۷۰ کیلوگرم برنج در از ابتدای سال کشف شده است در حالی که میزان کشفیات مدت مشابه سال قبل ۸۰ هزار و ۲۳۰ کیلوگرم بوده است.
وی همچنین از کشف ۱۰ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۳۱۸ عدد لوازم پزشکی قاچاق خبر داد و گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با سال گذشته که ۳۵ هزار و ۴۵۳ عدد بود رشد خیره کننده ۲۸ هزار درصدی نشان می‌داد.
سردار امان‌اللهی در پایان از کشف چهار هزار و ۴۳۶ قطعه لوازم یدکی خودرو نیز خبر داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.