جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20829 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

در راستای تحقق شعار سال؛ هنرستانها مولد سازی می شوند چه خبر از پروژه مسکن خبرنگاران در کرمانشاه؟ مواد قندی عامل ابتلا به زوال عقل است؟ خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند پاداش ۳۰ میلیون ریالی نیرو های شرکت بازیافت شهرداری کرمانشاه فردا پرداخت می شود افزایش بیماران خاص در کرمانشاه/بیش از ۴۰ هزار بیمار خاص در استان داریم درباره سندرم درس (DRESS) / چرا ایجاد می شود، چگونه درمان می شود و عوارض ماندگار آن چیست؟ افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه وقتی برخی نانوایی‌های کرمانشاه نان را گران‌تر می‌فروشند نگاه ویژه شهردار کرمانشاه به مشکلات و تلاش برای رفع آنها حذف کامل کروکی کاغذی در کرمانشاه بکارگیری اتباع غیرمجاز در واحدهای کشاورزی و تولیدی استان کرمانشاه ممنوع است امیدواری برای بارش‌های خوب در اردیبهشت کرمانشاه/ رشد ۱۵ درصدی بارش‌ها مراقب دام کلاهبردان به اسم«فروش سوالات کنکور» باشید حلقه انگشتری که کار را به جای باریک کشاند مسئولان برای توسعه راه‌های جاده‌ای روستاهای پاوه چاره‌اندیشی کنند قطار شهر با شتاب پیش خواهد رفت/ از نقد منصفانه استقبال می کنیم/تعلل و انفعال شورای شهرکرمانشاه صدای شهردار را درآورد استاندار: وضعیت شورای شهر کرمانشاه تا ۲ هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد انتقاد یک استاد دانشگاه به تاثیرات منفی تاخیر در تایید و ابلاغ بودجه مدیریت شهری کم‌خطر اما پردردسر!

اعتراض شورای صنفی دانشگاه رازی به رفتار نامناسب مسئولان دانشگاه/ کوچک‌ترین مطالبات دانشجویی موجب تنش و درگیری می‌شود
18 بهمن 1397 - 16:52
شناسه : 20370
0
طلوع‌‌کرمانشاه :

شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص برخورد تنش‌آمیز برخی مسئولان دانشگاه رازی با دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشگاه بیانیه منتشر کرد/در بخشی از این بیانیه آمده است: متأسفانه برخی از مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه صحبت‌های مقام‌های عالی نظام جمهوری اسلامی ایران را که به مسئولان تأکید می‌کنند، جز خدمتگزار مردم نیستند، فراموش کرده‌اند و یک میز و صندلی ناچیز آن چنان غرور و تکبری به آنها داده است که به راحتی به دانشجو توهین و بی‌احترامی می‌کنند. بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مگر شما غیر از خادمی دانشجوها منصب دیگری هم دارید؟/ما خطاب به این دسته از مسئولان می‌گوییم از نفس خود پیاده شوند و به جای تکبر و رئیس‌مآبی، در برخورد با دانشجو خدمت‌گزاری و منش متواضعانه در پیش بگیرند

پ
پ

شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص برخورد تنش‌آمیز برخی مسئولان دانشگاه رازی با دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشگاه بیانیه منتشر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: متأسفانه برخی از مسئولان دانشگاه رازی کرمانشاه صحبت‌های مقام‌های عالی نظام جمهوری اسلامی ایران را که به مسئولان تأکید می‌کنند، جز خدمتگزار مردم نیستند، فراموش کرده‌اند و یک میز و صندلی ناچیز آن چنان غرور و تکبری به آنها داده است که به راحتی به دانشجو توهین و بی‌احترامی می‌کنند. بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری، مگر شما غیر از خادمی دانشجوها منصب دیگری هم دارید؟

ما خطاب به این دسته از مسئولان می‌گوییم از نفس خود پیاده شوند و به جای تکبر و رئیس‌مآبی، در برخورد با دانشجو خدمت‌گزاری و منش متواضعانه در پیش بگیرند.

اعضای شورای صنفی دانشگاه رازی در ۸ ماه فعالیت خود دست کم هفته ای یک بار درگیر تنش با یکی از مسئولان دانشگاه رازی بوده اند و هر بار که مطالبه‌ای را پیگیری کردیم، آنچنان قوانین و روال اداری دانشگاه رازی ناکارآمد است که تحقق کوچک‌ترین مطالبات دانشجویان موجب تنش و درگیری می‌شود و بدتر آنکه هر بار یکی از مسئولین دانشگاه شورای صنفی را تهدید به شکایت، حراست، انضباطی شدن می‌کند.

اعضای شورای صنفی برای چنین رویکردی که برخی مسئولان دانشگاه رازی در پیش گرفته‌اند ابراز تأسف داشته و شدیدا آن را محکوم می‌کند که چنین رویه ای در یک نظام مردم سالار هیچ جایگاهی ندارد.

دبیر شورای صنفی دانشگاه رازی در خصوص پیگیری یک مشکل آموزشی دانشجویان از طرف یک مسئول آموزشی تهدید به معرفی کمیته انظباطی شده است و همچنین دبیر شورای صنفی دانشکده علوم اجتماعی با توجه به پیگیری درخواست ۳۰۰ دانشجو از طرف یکی از مسئولین دانشکده علوم اجتماعی مورد اهانت و توهین قرار گرفته و همچنین از این فعال دانشجویی به کمیته انضباطی دانشگاه رازی شکایت شده است.

شورای صنفی دانشگاه رازی به دلیل مشکلات موجود در فضای حاکم دانشگاه خواهان پیگیری از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده و از تمام فعالین و نهادهای دانشجویی دانشگاه رازی از جمله بسیج دانشجویی، تشکل‌های اسلامی، انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی، نشریات دانشجویی و همچنین رئیس دانشگاه رازی، مسئولان و اساتی دانشگاهی، شورای صنفی منطقه، شورای صنفی کشوری درخواست کرده است تا از دانشجویان و اعضای شورای صنفی دانشگاه رازی در مقابل چنین مسئولینی حمایت کنند/دانشجو

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.