پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

مشکل آب در هیچکدام از  مناطق زلزله زده نداریم / مردم به شایعات توجه نکنند
04 آذر 1396 - 9:24
شناسه : 2234
0
مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه در گفت‌وگو با طلوع: طلوع‌‌کرمانشاه :

مدیر عامل شرکت آبفای استان کرمانشاه گفت: در شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب آب کاملا در شبکه جریان دارد و مردم از آب برخوردار هستند.

پ
پ

مهندس علیرضا تخت شاهی در گفتگو با خبرنگار طلوع، با بیان اینکه هیچ یک از شهرهای زلزله زده استان مشکل آب ندارند، اظهار داشت: نظارت و پایش لازم در این مناطق به طور مستمر انجام می‌شود تا آب در دسترس مردم قرار بگیرد.

مهندس تخت شاهی با اشاره به اینکه آب در شبکه‌های توزیع در جریان است، یادآور شد: در شهرستانهای قصرشیرین و سرپل ذهاب آب کاملا در شبکه جریان دارد و مردم از آب برخوردار هستند.

مدیر عامل آبفای استان کرمانشاه در ادامه افزود: در شهرستان گیلانغرب ظرف کمتر از ۱۰ روز توانستیم تصفیه خانه آب احداث کنیم و هم اکنون در مدار بهره برداری قرار دارد و آب سالم و با کیفیت از طریق این تصفیه خانه در شبکه توزیع جریان دارد.

تخت شاهی به مردم اطمینان داد که تمام تلاش شرکت آب و فاضلاب این است که آب را باکیفیت در اختیار مردم قرار بگیرد و از این جهت جای هیچ نگرانی نیست.

وی تأکید کرد: آب در هیچکدام از شهرستانهای استان آلودگی میکروبی ندارد و درخواست داریم که مردم توجهی به شایعات فضای مجازی در خصوص تصاویر و فیلم های منتشره نداشته باشد چراکه این تصاویر مربوط به روز های اول وقوع حادثه بوده که هم اکنون دست به دست در شبکه های مجازی منتشر می‌شود.

مهندس تخت شاهی یادآور شد: قطعا اینگونه مطالب رصد می‌شود و هرجایی که مشکلی وجود داشته باشد سریعا رفع مشکل خواهیم کرد و نخواهیم گذاشت که مردم دچار مشکل آب شوند.

وی افزود: انتشار دهندگان شایعات نیز بدانند که از طریق مراجع ذیربط پیگیری‌های لازم در خصوص تصاویر و موارد کذب منتشره در فضای مجازی صورت می‌گیرد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.