جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

خدمت رسانی سامانه ١٣٧ شهرداری کرمانشاه در ایام تعطیلات به مردم
29 اسفند 1399 - 21:05
شناسه : 266472
2
مدیر سامانه طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه،پایگاه خبری طلوع،نساء هاشمی اظهار داشت: سامانه ١٣٧ یک سامانه فوریت های خدمات شهری است که وظیفه پیگیری مشکلات مردم کرمانشاه در حوزه شهری را برعهده دارد./کرمانشاه پایگاه خبری طلوع، وی افزود: پس از ثبت مشکلات و درخواست های مردمی در این سامانه، ما وظیفه داریم آن درخواست را به منطقه و یا سازمان مربوط جهت پیگیری ارسال کنیم./مدیر مرکز سامانه ١٣٧ تصریح کرد: پس از پیگیری آن درخواست توسط منطقه و یا سازمان مربوطه، اطلاعات پیگیری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد و درصورت عدم رضایت از پیگیری صورت گرفته، تیمی متشکل از کارشناسان سامانه ١٣٧، کارشناس بازرسی شهرداری و کارشناسان منطقه به محل گزارش شده اعزام و از نزدیک درخواست شهروندان در حوزه شهری را پیگیری می‌کنند و درصورت هرگونه قصور از سوی منطقه و یا سازمان مربوطه، پرونده ای برای مدیر متخلف در اداره بازرسی شهرداری مرکز تشکیل می‌شود.

پ
پ

هاشمی با بیان اینکه پس از ثبت درخواست در این سامانه، پیامکی جهت پیگیری برای درخواست کنند ارسال می‌شود گفت: سامانه ١٣٧ در تمامی مناطق و سازمان ها تشکیل گردیده و پس از ثبت درخواست مردمی، موارد مطرح شده برای منطقه مورد نظر جهت پیگیری ارسال می‌شود.

 

هاشمی در پایان با بیان اینکه تمامی این اقدامات بصورت یک کار تیمی و جمعی انجام می‌شود تاکید کرد: امسال همچون سنوات گذشته، تمامی پرسنل سامانه ١٣٧ در ایام نوروز و تعطیلات در آماده باش کامل و آماده خدمت رسانی به شهروندان خواهند بود.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.