پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20852 تعداد نوشته های امروز : 2×

آخرین خبرها

فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود ‌ویزیت پزشکان‌ در کرمانشاه چند؟

۱۳۷ پل ارتباطی بدون واسطه شهروندان و شهرداری/پیشنهادات شهروندان بررسی ‌می‌شود/نظرسنجی بهبود دهنده عملکرد پرسنل خواهد بود
29 اردیبهشت 1401 - 10:09
شناسه : 277997
2
شهردار کرمانشاه: طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-دکتر نادر نوروزی در نشست بررسی عملکرد سامانه ۱۳۷، اظهار داشت:مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با هدف ارتباط راحت شهروندان با مدیران و دسترسی آسان آن‌ها برای حل مشکلات شهری، سامانه ۱۳۷ را راه‌اندازی کرده است/در راستای اصل پاسخگویی که جزیی از وظایف مدیران است نیاز به یک راه ارتباطی ساده در مجموعه مدیریت شهری احساس می‌شد که با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ در سال های گذشته این مهم محقق شده است/شهردار کرمانشاه با اشاره به برخی درخواست‌های خارج از عهده مجموعه شهرداری که به سامانه ۱۳۷ اعلام می‌شود، تصریح کرد: اقناع سازی در خصوص مطالباتی که اجرای آن از عهده شهرداری خارج است از هنرهایی است که اپراتورهای سامانه ۱۳۷ شهرداری باید به آن مسلط باشند، تا شهروندان نسبت وظایف شهرداری آگاه و شرایط آن را درک کنند/ از آنجا که سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بدون واسطه مردم و مجموعه مدیریت شهری است باید به آن توجه ویژه شده و همه پیشنهادات و انتقادات ارائه شده به این سامانه احصا، دسته بندی و سپس کارشناسی شود/برای نتیجه‌گیری بهتر در عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری باید هماهنگی بیشتری بین این مجموعه با سایر ارگان‌ها مانند آب و فاضلاب، برق، گاز و حتی پلیس برقرار شود/فراهم آوردن امکان نظرسنجی برای مراجعان به مجموعه شهرداری کرمانشاه می‌تواند به بهبود عملکرد این دستگاه خدمات رسان که به صورت مستمر با شهروندان ارتباط دارد کمک شایانی کند/شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ارتباط دوسویه شهروندان و شهرداری می‌تواند راهگشای مشکلات شهری و ارتقا دهنده خدمات ارائه شده به شهروندان توسط مجموعه شهرداری باشد، یادآورد شد: علاوه بر فعالیت این سامانه به عنوان پل بی‌واسطه بین شهروندان و شهرداری، مدیران مناطق بر برگزاری ملاقات‌های مردمی هفتگی اهمیت دهند تا رضایتمتدی از مجموعه شهرداری افزایش پیدا کند/ ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان منجر به ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم و موجب جلب رضایت آن‌ها می‌شود چرا که شهرداری تنها ارگانی است که بصورت مداوم با مردم ارتباط دارد و باید به خواسته های آنها حتی شکایت هایشان به خوبی رسیدگی شود/ فعالیت مناسب و درست ۱۳۷ می تواند به اهداف مورد نظر که همانا افزایش تعداد مخاطبان ،پاسخگوئی صحیح به پیامها، جلب اعتماد مردمی و بهره برداری مناسب از تماس‌ها منجر شود، این سامانه حتی می تواند از نظرات نخبگان و صاحب نظران مختلف استفاده و در صورت لزوم واسطه آنها با شهردار گردد از طرفی شهرداران مناطق و مدیران سازمانها باید به بحث ملاقات های مردمی اهمیت داده و به درخواست‌های شهروندان رسیدگی کنند/شایان ذکر است در این جلسه مهندس نساء هاشمی مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری گزارشی از عملکرد این سامانه طی چند ماه اخیر ارائه داد.

پ
پ

شهردار کرمانشاه با اشاره به سامانه ۱۳۷ به عنوان پل ارتباطی بدون واسطه شهروندان با مجموعه شهرداری، گفت: پیشنهادات شهروندان باید احصا، دسته‌بندی و کارشناسی شود و قطعا ایجاد یک نظرسنجی درست در خصوص عملکرد پرسنل به ارتقا ارائه خدمات کمک خواهد کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در نشست بررسی عملکرد سامانه ۱۳۷، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری کرمانشاه با هدف ارتباط راحت شهروندان با مدیران و دسترسی آسان آن‌ها برای حل مشکلات شهری، سامانه ۱۳۷ را راه‌اندازی کرده است.

وی افزود: در راستای اصل پاسخگویی که جزیی از وظایف مدیران است نیاز به یک راه ارتباطی ساده در مجموعه مدیریت شهری احساس می‌شد که با راه اندازی سامانه تلفنی ۱۳۷ در سال های گذشته این مهم محقق شده است.

شهردار کرمانشاه با اشاره به برخی درخواست‌های خارج از عهده مجموعه شهرداری که به سامانه ۱۳۷ اعلام می‌شود، تصریح کرد: اقناع سازی در خصوص مطالباتی که اجرای آن از عهده شهرداری خارج است از هنرهایی است که اپراتورهای سامانه ۱۳۷ شهرداری باید به آن مسلط باشند، تا شهروندان نسبت وظایف شهرداری آگاه و شرایط آن را درک کنند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی بدون واسطه مردم و مجموعه مدیریت شهری است باید به آن توجه ویژه شده و همه پیشنهادات و انتقادات ارائه شده به این سامانه احصا، دسته بندی و سپس کارشناسی شود.

دکتر نوروزی ادامه داد: برای نتیجه‌گیری بهتر در عملکرد سامانه ۱۳۷ شهرداری باید هماهنگی بیشتری بین این مجموعه با سایر ارگان‌ها مانند آب و فاضلاب، برق، گاز و حتی پلیس برقرار شود.

وی با اشاره به نظرسنجی نسبت به عملکرد پرسنل به عنوان نکته مغفول مانده در بدنه اجرایی مدیریت شهری، گفت: فراهم آوردن امکان نظرسنجی برای مراجعان به مجموعه شهرداری کرمانشاه می‌تواند به بهبود عملکرد این دستگاه خدمات رسان که به صورت مستمر با شهروندان ارتباط دارد کمک شایانی کند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ارتباط دوسویه شهروندان و شهرداری می‌تواند راهگشای مشکلات شهری و ارتقا دهنده خدمات ارائه شده به شهروندان توسط مجموعه شهرداری باشد، یادآورد شد: علاوه بر فعالیت این سامانه به عنوان پل بی‌واسطه بین شهروندان و شهرداری، مدیران مناطق بر برگزاری ملاقات‌های مردمی هفتگی اهمیت دهند تا رضایتمتدی از مجموعه شهرداری افزایش پیدا کند.

شهردار کرمانشاه گفت: ارتباط دوسویه شهرداری و شهروندان منجر به ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مردم و موجب جلب رضایت آن‌ها می‌شود چرا که شهرداری تنها ارگانی است که بصورت مداوم با مردم ارتباط دارد و باید به خواسته های آنها حتی شکایت هایشان به خوبی رسیدگی شود.

وی ادامه داد: فعالیت مناسب و درست ۱۳۷ می تواند به اهداف مورد نظر که همانا افزایش تعداد مخاطبان ،پاسخگوئی صحیح به پیامها، جلب اعتماد مردمی و بهره برداری مناسب از تماس‌ها منجر شود، این سامانه حتی می تواند از نظرات نخبگان و صاحب نظران مختلف استفاده و در صورت لزوم واسطه آنها با شهردار گردد از طرفی شهرداران مناطق و مدیران سازمانها باید به بحث ملاقات های مردمی اهمیت داده و به درخواست‌های شهروندان رسیدگی کنند.

شایان ذکر است در این جلسه مهندس نساء هاشمی مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری گزارشی از عملکرد این سامانه طی چند ماه اخیر ارائه داد.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.