جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20877 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی

ورزش کرمانشاه یک بزرگ‌تر دارد
13 آذر 1402 - 13:00
شناسه : 290895
2
طلوع‌‌کرمانشاه : محمد رشیدی یک شگفتی کامل است، مردی که در اوائل درگیر رفع کارهای اقتصادی و سیاسی بود اما دل‌مان قرص بود که ورزش را می فهمد/عجیب نیست که در این ایام، برخی ها به این دلخوشی هواداران ورزش پوزخند بزنند به این مقایسه‌ها اما شاید او چیزی ورای یک چهره سیاسی است. احتمالاً ترکیبی از 90 درصد اراده، هوش، سرسختی، سختکوشی و 10 درصد سیاست/رشیدی همواره برای توسعه و موفقیت ورزش کرمانشاه گام‌های مثبتی برداشته که شاید تنها گوشه‌ای از آن برای مردم کرمانشاه رونمایی شده است. به‌عنوان مثال، پس از انحلال تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در لیگ برتر که به خاطر عدم حمایت از سوی مسؤلین اتفاق افتاد و یک فاجعه تاریخی محسوب می‌شد، محمد رشیدی خیلی زود دست به کار شد و پس از رایزنی‌های مداوم با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون هندبال، تیم هندبال کرمانشاه را از پرداخت هزینه ورودی معاف کرد تا این تیم بدون دغدغه در لیگ دسته اول شرکت کند/شاید به همین خاطر باشد که نزدیکان محمد رشیدی در محافل خصوصی اعتراف کرده‌اند که یکی از کارهای نیمه‌تمام وی این است که ورزش کرمانشاه دوباره در سطح نخست کشور حضور پیدا کرده و بدرخشد و به همین خاطر برای رسیدن به این هدف، شبانه‌روز تلاش می‌کند. بی شک دلسوزی‌هایش برای ورزش، او را به یکی از محبوب ترین شخصیت های سیاسی کرمانشاه تبدیل خواهد کرد که نامش در تاریخ این دیار به یادگار باقی خواهد ماند.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

شاید ورزش دوستان به دنبال اقدامات و دلسوزی های دکتر محمد رشیدی به این مسئله ایمان پیدا کرده‌اند که با حضور وی به عنوان نماینده مردم، ورزش کرمانشاه صاحب یک بزرگ شده است.

به گزارش پایگاه خبری طلوع، محمد رشیدی یک شگفتی کامل است، مردی که در اوائل درگیر رفع کارهای اقتصادی و سیاسی بود اما دل‌مان قرص بود که ورزش را می فهمد.

عجیب نیست که در این ایام، برخی ها به این دلخوشی هواداران ورزش پوزخند بزنند به این مقایسه‌ها اما شاید او چیزی ورای یک چهره سیاسی است. احتمالاً ترکیبی از ۹۰ درصد اراده، هوش، سرسختی، سختکوشی و ۱۰ درصد سیاست.

رشیدی همواره برای توسعه و موفقیت ورزش کرمانشاه گام‌های مثبتی برداشته که شاید تنها گوشه‌ای از آن برای مردم کرمانشاه رونمایی شده است. به‌عنوان مثال، پس از انحلال تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب در لیگ برتر که به خاطر عدم حمایت از سوی مسؤلین اتفاق افتاد و یک فاجعه تاریخی محسوب می‌شد، محمد رشیدی خیلی زود دست به کار شد و پس از رایزنی‌های مداوم با وزیر ورزش و رئیس فدراسیون هندبال، تیم هندبال کرمانشاه را از پرداخت هزینه ورودی معاف کرد تا این تیم بدون دغدغه در لیگ دسته اول شرکت کند.

شاید به همین خاطر باشد که نزدیکان محمد رشیدی در محافل خصوصی اعتراف کرده‌اند که یکی از کارهای نیمه‌تمام وی این است که ورزش کرمانشاه دوباره در سطح نخست کشور حضور پیدا کرده و بدرخشد و به همین خاطر برای رسیدن به این هدف، شبانه‌روز تلاش می‌کند. بی شک دلسوزی‌هایش برای ورزش، او را به یکی از محبوب ترین شخصیت های سیاسی کرمانشاه تبدیل خواهد کرد که نامش در تاریخ این دیار به یادگار باقی خواهد ماند.

در مورد وضعیت ورزش کرمانشاه هیچ جمله‌ای مثل این دیالوگ در فیلم «ابد و یک روز» حال و روز ما کرمانشاهی ها را به خوبی روایت نمی کند:«خراب شه خونه‌ای که بزرگتر نداره!» اما شاید ورزش دوستان در این مدت به این مسئله ایمان پیدا کرده‌اند که با حضور محمد رشیدی به عنوان نماینده مردم، ورزش کرمانشاه صاحب یک بزرگ شده که به قول ما کردها جناب آقای رشیدی دوست داشتنی: به‌راستی ماندوو نه‌بی، له‌شت ساق بێت، چاوت ڕۆشن.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.