جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20877 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی

هفت خوان استخدام بیواتانول کرمانشاه
13 آذر 1402 - 13:22
شناسه : 290898
3
طلوع‌‌کرمانشاه : اوایل پاییز امسال پذیره‌نویسی سهام بیواتانول به ارزش دو هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه آغاز شد تا تامین مالی به عنوان اصلی‌ترین مشکل این طرح حل شود/این پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان قرار است برای بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند/برای هزاران جوان بیکار کرمانشاه اجرای پروژه‌های این چنینی نقطه امیدی است تا افراد مشغول به کار شوند و از حداقل حقوق اداره کار برخوردار شوند/حالا که بیواتانول در گام‌های نهایی قرار دارد فراخوان استخدام این پروژه در چند جا به صورت بنر چاپ شده است/برخی رده‌های شغلی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا هشت سال سابقه کار نیاز دارد! این تعداد جوان تحصیل کرده در مقطع ارشد و دکترا که بیکار هستند و هیچ سابقه‌ای ندارند جایی در این طرح نخواهند داشت و مشخص نیست بالاخره باید از کجا شروع کنند که سابقه کار نخواهد/کمترین سابقه کار مورد نیاز برای افرادی که دیپلم دارند نیز دو سال است اما افرادی که این شرایط را در نظر گرفتند چطور به این فکر نکردند که یک فرد دارای دیپلم قطعا سابقه کار چندانی ندارد/تازه افراد اگر سابقه کار مورد نظر را هم داشته باشند باید مدارک متعددی تحویل بدهند از جمله اجاره نامه یا سند مسکونی برای تایید بومی بودن که اگرچه جذب نیروی بومی پسندیده است اما بسیاری از افراد نیازمند کار، اجاره نامه ندارند و در منازل مسکونی با قرارداد دستنویس زندگی می کنند پس امکان ثبت نام نخواهند داشت.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

پروژه بیواتانول کرمانشاه نزدیک به ۱۲ سال است که به نتیجه نرسیده، ‌پروژه‌ای که سال ۱۳۹۰ و در سفر مقام معظم رهبری برای کرمانشاه به تصویب رسید اما در این سال‌ها به دلیل کمبود منابع مالی راه‌اندازی نشد.

به گزارش پایگاه خبری طلوع، ساخت پروژه بیواتانول یا همان سوخت سبز زاگرس به عنوان اولین واحد تولید سوخت سبز کشور از مواد اولیه ضایعات غلات، در هفته دولت سال ۱۳۹۴ آغاز شد و قرار بود ۳۰ ماهه‌ به بهره‌برداری برسد،اما هنوز به سرانجام نرسیده است.

اوایل پاییز امسال پذیره‌نویسی سهام بیواتانول به ارزش دو هزار میلیارد تومان در بازار سرمایه آغاز شد تا تامین مالی به عنوان اصلی‌ترین مشکل این طرح حل شود.

این پروژه با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰۰ میلیارد تومان قرار است برای بیش از ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و صدها نفر به صورت غیرمستقیم شغل ایجاد کند.

برای هزاران جوان بیکار کرمانشاه اجرای پروژه‌های این چنینی نقطه امیدی است تا افراد مشغول به کار شوند و از حداقل حقوق اداره کار برخوردار شوند.

حالا که بیواتانول در گام‌های نهایی قرار دارد فراخوان استخدام این پروژه در چند جا به صورت بنر چاپ شده است.

در درجه اول این فراخوان در مراکز عمومی و شلوغ شهر که جوانان و افراد جویای کار حضور دارند نصب نشده است تا همه از آن مطلع شوند.

این فراخوان در نقاط خاصی مانند محدوده استانداری نصب شده که تردد در آنجا به اندازه سایر نقاط شهر چشمگیر نیست.

بخش مهمتر ماجرا آن است که سخت‌گیری‌های فراوانی در جذب نیروی کار برای این واحد که مردم ۱۲ سال چشم انتظار آن بودند اعمال شده است.

برخی رده‌های شغلی در مقطع کارشناسی و ارشد و دکترا هشت سال سابقه کار نیاز دارد! این تعداد جوان تحصیل کرده در مقطع ارشد و دکترا که بیکار هستند و هیچ سابقه‌ای ندارند جایی در این طرح نخواهند داشت و مشخص نیست بالاخره باید از کجا شروع کنند که سابقه کار نخواهد.

به ندرت فردی پیدا می شود که بعد از هشت سال سابقه کار، واحدی که از گذشته در آن کار می کرده را رها کند و به یک مجموعه تازه تاسیس بیابد.

کمترین سابقه کار مورد نیاز برای افرادی که دیپلم دارند نیز دو سال است اما افرادی که این شرایط را در نظر گرفتند چطور به این فکر نکردند که یک فرد دارای دیپلم قطعا سابقه کار چندانی ندارد.

تازه افراد اگر سابقه کار مورد نظر را هم داشته باشند باید مدارک متعددی تحویل بدهند از جمله اجاره نامه یا سند مسکونی برای تایید بومی بودن که اگرچه جذب نیروی بومی پسندیده است اما بسیاری از افراد نیازمند کار، اجاره نامه ندارند و در منازل مسکونی با قرارداد دستنویس زندگی می کنند پس امکان ثبت نام نخواهند داشت.

*گام نهایی پرداخت ۲۲۰ هزار تومان است که حتی اگر هزینه برگزاری آزمون استخدامی را در نظر بگیریم هرگز به ۲۲۰ هزار تومان نخواهد رسید.

حتما چند هزار جوان بیکار برای این آزمون استخدامی ثبت نام می کنند که رقم دریافتی از مجموع آنها چند صد میلیون تومان‌خواه‌د شد و در نهایت بسیاری از آنان نیز پذیرفته نمی‌شوند.

حتی اگر داشتن پارتی و سایر موارد را کنار بگذاریم و افراد صرفا بر اساس سابقه کار و شایستگی در این واحد پذیرش شوند باز هم از بین هزار نفر ثبت نامی تنها کمتر از ۲۰۰ نفر جذب خواهد شد و مابقی در عین پرداخت ۲۲۰ هزار تومان به هیچ نتیجه‌ای نخواهند رسید.

این فرآیند جز ناامیدی برای جوانان نتیجه نخواهد داشت و انتظار می‌رفت ‌پروژه‌ای که بعد از ۱۲ سال قرار است به نتیجه برسد شرایط آسان‌تری برای استخدام این تعداد جوان بیکار کرمانشاه فراهم کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.