جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20877 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

اگر این نشانه ها را روی انگشتانتان دارید یعنی فشارخون شما بالاست پایان مهلت تبلیغات انتخابات مجلس دوازدهم کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی

وقتی که حتی از نصب بنر برای رکورددار جهانی دریغ می‌شود/ عمر زودگذر دنیای قهرمانی
20 آذر 1402 - 10:25
شناسه : 291019
2
طلوع‌‌کرمانشاه : یاسین خسروی قهرمان كرمانشاهی ورزش ایران است كه آینده درخشانی را می توان برای وی پیش بینی کرد، ورزشکاری که با كسب خوشرنگ ترین مدال ها طی دو سه سال اخیر برای كشورمان افتخار آفریده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در معتبرترین رقابت های بین المللی بالا برده است، قهرمانی كه می توان گفت معلولیت را با تلاش و همت و پشتکار خود به زانو در آورده است/قهرمان پرتاب وزنه جهان و آسیا یكی از ورزشكاران بلندآوازه جانبازان و معلولان به حساب می آید كه در سال های اخیر به گونه ای بوده که در هر تورنمنت و رویدادی که حضور می یابد همگان انتظار كسب خوشرنگ ترین و با ارزشترین مدال را از وی دارند/خسروی ورزشكاری است كه با وجود كمبود امكانات و شاید ده ها و صدها دغدغه ذهنی هرگاه پیراهن مقدس تیم ملی را به تن می كند فارغ از تمام كمبودها و گاهی بی توجهی ها فقط به یك چیز فكر می كند؛ اعتلای نام ایران و برافراشته شدن پرچم مقدس این سرزمین/یاسین خسروی كه سال گذشته و امسال توانست رکورد مسابقات جهانی و پاراآسیایی ارتقا بخشیده و به نام خود کند در گفت و گو با خبرنگارطلوع کرمانشاه به تشریح وضعیت خود در مسابقات، برنامه ها و کمبودها و مشکلاتش پرداخت/این قهرمان ملی در ابتدای گفت و گوی خود با بیان اینکه ورزشکاران و اکثر قهرمانان ملی با مشکلات زیادی روبرو هستند، گفت: یکی از مهمترین این مشکلات، نداشتن شغل و همچنین آینده ای نامعلوم است/یاسین خسروی با بیان اینکه عمر قهرمانی ورزشکاران ما کوتاه است، گفت: پس از پایان این دوران زودگذر ورزشکاران می مانند و دنیایی از مشکلات و زمانی به خود می آیی که می بینی نه منزلی از خود داری و نه حقوق و درامد ثابتی که بتوان با آن زندگی کرد/بارها موضوع استخدام قهرمانان ملی و دارندگان مدال در مسابقات جهانی و آسیایی مطرح و وعده هایی داده شده است اما برای خیلی از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات المپیک و پارالمپیک، جهانی و آسیایی و پاراآسیایی این اتفاق نیفتاده است.
منبع : اختصاصی طلوع کرمانشاه
پ
پ

رکورددار پرتاب وزنه آسیا و جهان در حالی بارها پرچم پرافتخار کشورمان را در مهمترین میادین بین المللی به اهتزار درآورده که از برخی بی توجهی ها گلایه مند است و عنوان می کند که پس از بازگشتش از مسابقات پارآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو و قهرمانی و رکورد شکنی در این رقابت ها حتی یک بنر تبریک و خوش آمد به وی هنگام بازگشت به شهر و دیارش نصب نشده است.

به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه، یاسین خسروی قهرمان کرمانشاهی ورزش ایران است که آینده درخشانی را می توان برای وی پیش بینی کرد، ورزشکاری که با کسب خوشرنگ ترین مدال ها طی دو سه سال اخیر برای کشورمان افتخار آفریده و پرچم مقدس جمهوری اسلامی را در معتبرترین رقابت های بین المللی بالا برده است، قهرمانی که می توان گفت معلولیت را با تلاش و همت و پشتکار خود به زانو در آورده است.

قهرمان پرتاب وزنه جهان و آسیا یکی از ورزشکاران بلندآوازه جانبازان و معلولان به حساب می آید که در سال های اخیر به گونه ای بوده که در هر تورنمنت و رویدادی که حضور می یابد همگان انتظار کسب خوشرنگ ترین و با ارزشترین مدال را از وی دارند.

خسروی ورزشکاری است که با وجود کمبود امکانات و شاید ده ها و صدها دغدغه ذهنی هرگاه پیراهن مقدس تیم ملی را به تن می کند فارغ از تمام کمبودها و گاهی بی توجهی ها فقط به یک چیز فکر می کند؛ اعتلای نام ایران و برافراشته شدن پرچم مقدس این سرزمین.

یاسین خسروی که سال گذشته و امسال توانست رکورد مسابقات جهانی و پاراآسیایی ارتقا بخشیده و به نام خود کند در گفت و گو با خبرنگارطلوع کرمانشاه به تشریح وضعیت خود در مسابقات، برنامه ها و کمبودها و مشکلاتش پرداخت.

ورزشکاران شغل و آینده می خواهند

این قهرمان ملی در ابتدای گفت و گوی خود با بیان اینکه ورزشکاران و اکثر قهرمانان ملی با مشکلات زیادی روبرو هستند، گفت: یکی از مهمترین این مشکلات، نداشتن شغل و همچنین آینده ای نامعلوم است.

یاسین خسروی با بیان اینکه عمر قهرمانی ورزشکاران ما کوتاه است، گفت: پس از پایان این دوران زودگذر ورزشکاران می مانند و دنیایی از مشکلات و زمانی به خود می آیی که می بینی نه منزلی از خود داری و نه حقوق و درامد ثابتی که بتوان با آن زندگی کرد.

وی ادامه داد: بارها موضوع استخدام قهرمانان ملی و دارندگان مدال در مسابقات جهانی و آسیایی مطرح و وعده هایی داده شده است اما برای خیلی از ورزشکاران و مدال آوران مسابقات المپیک و پارالمپیک، جهانی و آسیایی و پاراآسیایی این اتفاق نیفتاده است.

خسروی تصریح کرد: نداشتن شغل، بیمه و درآمد یکی از مهمترین دغدغه ها و دل نگرانی های ورزشکاران و قهرمانان ملی ما است که در کرمانشاه بیشتر به چشم می خورد، موضوعی که اگر برطرف نشود به تضعیف روحیه آن ها و عدم موفقیتشان در رویدادهای مهم جهانی و آسیایی منجر خواهد شد.

قهرمان پرتاب وزنه مسابقات پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو چین ادامه داد: علاوه بر این مسائل ما ورزشکاران حتی در دوران قهرمانی نیز مورد بی مهری هایی قرار می گیریم که گاهی همه انگیزه و انرژی را از ما می گیرد.

وی گفت: به عنوان نمونه در رقابت های پاراآسیایی امسال که به میزبانی هانگژو چین برگزار شد موفق شدم با پرتابی به طول ۱۶ متر علاوه بر کسب مدال طلا و عنوان قهرمانی، رکورد این مسابقات را که در اختیار ورزشکار چینی بود بشکنم.

خسروی یادآور شد: پس از کسب این موفقیت زمانی که به شهر خود پاوه برگشتم حتی یک بنر تبریک یا خوش آمدگویی هم ندیدم که بر در و دیوار شهر نصب شده باشد، این بی توجهی ها قطعا به مرور باعث تضعیف روحیه و کاهش انگیزه ورزشکاران خواهد شد.

این ورزشکار کرمانشاهی ادامه داد: پس از پایان مسابقات آسیایی و پاراآسیایی ۲۰۲۳ هانگژو برخی استان ها جوایز ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی برای مدال آوران خود به عنوان پاداش درنظر گرفتند اما در کرمانشاه هنوز خبری از چنین مراسم و برنامه ای نشده است.

وی که رکورد پرتاب زن جهان را هم در اختیار دارد، گفت: اکثر ورزشکاران و قهرمانان ملی به سختی و با حداقل امکانات تمرین می کنند که خود را در آمادگی نگه داشته و بتوانند پرچم کشورمان را بالا ببرند و در مقابل هم از مسئولان انتظار دارند بیشتر هوای آن ها را داشته باشند و حمایت کنند.

خسروی ادامه داد: برای رسیدن به شرایط فعلی سختی های زیادی را متحمل شده ام و از سال ۱۳۹۵ که رشته پرتاب وزنه را انتخاب کردم رنج های زیادی کشیدم و توانستم با تلاش و پشتکار فراوان مدال طلای قهرمانی جهان و آسیا را از آن خود کنم.

این قهرمان ملی در پایان تصریح کرد: در همه این سال ها با شرایطی هم که داشتم از روستای بانه وره تا شهر پاوه که حدود ۳۰ دقیقه فاصله است را صبح و بعدازظهر طی می کردم تا بتوانم تمرینات خود را دنبال کنم.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.