چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20875 تعداد نوشته های امروز : 5×

آخرین خبرها

کشتار غیرمجاز دام‌در منطقه اورامانات بیشتر دیده می‌شود جهانبخش امینی:برای کاهش هزینه‌های درمانی برنامه دارم/پیگیر تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی هستم پلمب ۲۰آرایشگاه متخلف زنانه در کرمانشاه /انجام امور مربوط به پزشکی در آرایشگاه ها ممنوع است کرمانشاه می‌تواند پایگاه اتومبیلرانی غرب کشور شود تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟ کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد

وجود ۱۰۰۰ واحد صنعتی در استان کرمانشاه/ اگر کالاهای تولیدی از چرخه کیفی‌سازی عقب بمانند، در بازارهای داخلی با شکست مواجه می‌شوند
21 فروردین 1397 - 10:19
شناسه : 6495
0
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان كرمانشاه خبر داد: طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: امروزه در بازار جهانی، گرایش به سمت کیفیت و برند سازی است و اگر کالاهای تولیدی ما از این چرخه کیفی سازی عقب بمانند، نه تنها در بازارهای داخلی با شکست مواجه خواهند شد، بلکه قدرت رقابت با کالاهای خارجی را نیز از دست خواهند داد.

پ
پ

نعمت الله حقیقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با طلوع کرمانشاه، اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۰۰۰ واحد صنعتی داریم که هر یک تولیداتی دارند و نیازهای استان و گاه فراتر از استان و حتی کشور را تامین می کنند و این بدان معناست که ما می توانیم  بر روی کالاهای تولید داخل در استان کرمانشاه حساب کنیم.

وی در همین زمینه با اشاره به شعار سال که به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی شناخته شده و مقام معظم رهبری بر آن تاکید ورزیده اند، گفت: در سطح مدیریت کلان استان و مطابق با برنامه ها و روندی های پیش رو، تصمیم گرفته شده که بحث حمایت از کالای ایرانی با جدیت پی گیری و این مسئله در استان کرمانشاه با عنوان حمایت از کالاهای تولید داخلی استان کرمانشاه درصدر اولویت های کاری مدیران و مسئولان ذی ربط قرار گیرد.

حقیقی پتانسیل ها و ظرفیت های تولیدی استان کرمانشاه را خوب ارزیابی کرد و در بخش زیر ساخت ها و مصالح ساختمانی و جاده ای و راه ها و مواصلات، همچنین سازه های فلزی و بتنی، سیمان و ماسه و آجر، کاشی و موزاییک و سایر اقلام و کالاهای مورد نیاز برای بازسازی مناطق زلزله زده، خصوصا شهر بزرگ سرپل ذهاب، امکانات و تولیدات استان کرمانشاه را در سطح بالا و خوبی دانست و گفت تصمیم مدیریت کلان استان بر استفاده از این تولیدات برای بازسازی سرپل ذهاب است که بدین ترتیب تهدید و تخریب زلزله که واقعه ای اسف بار برای استان و کشور بود و همه را مصیبت زده کرد، به فرصتی برای رونق و شکوفایی اقتصادی استان تبدیل خواهد شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه سخنان خود خاطر نشان ساخت که بهره گیری از قابلیت ها و مزیت های استانی نیازمند به رویکرد عملی و میدانی مردم به سمت مصرف کالاهای ساخت داخل است و این رویکرد محقق نخواهد شد مگر این که همه دستگاه های فرهنگی و رسانه ای و نخبگان استان در مسیر اصلاح الگوی مصرف قدم بردارند و تبلیغات و آموزش های گسترده، کیفی  و مهمی را آغاز  و فرهنگ سازی لازم را در این زمینه و در سطح جامعه انجام دهند.

وی تاکید کرد که سیاست راهبردی  سازمان صنعت، معدن وتجارت استان کرمانشاه این است که از تولیدات داخلی تا جایی که توان و امکانات ما اجازه می دهد، حمایت عملی به عمل آورد و به ارائه مشوق های خود برای رونق تولید ادامه دهد.

حقیقی تصریح کرد که مردم ما بایستی با تمام وجود بدانند که  با حمایت از کالای داخلی  و مصرف کالاهای تولید استان،  می توانند به ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری فرزندان خود، کمک کنند.

این مسئول در استان به کیفیت کالاها نیز اشاره کرد و گفت: امروزه در بازار جهانی، گرایش به سمت کیفیت و برند سازی است و اگر کالاهای تولیدی ما از این چرخه کیفی سازی عقب بمانند، نه تنها در بازارهای داخلی با شکست مواجه خواهند شد، بلکه قدرت رقابت با کالاهای خارجی را نیز از دست خواهند داد، بنابراین تاکید همیشگی ما بر ارتقا کیفیت تولیدات و برندسازی برای تغییر رویکرد مصرفی مردم به سمت استفاده از کالاهای تولیدی داخل کشور است و برای دست یابی به این مهم، سازمان صنعت، معدن و تجارت با تمام وجود و امکانات در اختیار تولیدکنندگان و صنعت گران عزیز است.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.