جمعه, ۵ تیر , ۱۴۰۵ Friday, 26 June , 2026 ساعت تعداد کل نوشته ها : 23902 تعداد نوشته های امروز : 0×

آرشیو » تیتر یک

سایه سنگین شایعات بر سر دختر خفته در خاک
3 سال قبل
کاوه رستمی_صاحب امتیاز و مدیر مسئول؛

سایه سنگین شایعات بر سر دختر خفته در خاک

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-این روزها مرگ تاثر انگیز «مهسا امینی» دختر جوان کردستانی به سرتیتر بسیاری از جراید و اخبار و به یکی از موضوعات اصلی بحث در میان سلبریتی ها و عوام مردم تبدیل شده است/یکی از دختران این سرزمین که برای توجیه و آموزش به یکی از بخش های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود، ناباورانه جان خود را از دست می دهد/عده ای چه در فضای مجازی و چه در دنیای حقیقی از جان باختن این دختر ۲۲ساله سقزی ابراز ناراحتی می کنند و با خانواده او همدرد می شوند و در مقابل برخی دیگر با اظهارنظرات شتابزده و اغراق آمیز شایعه پراکنی می کنند و داغ را بر خانواده این دختر از دست رفته، سنگین تر می کنند/مرگ مهسا ناگوار بود و احساسات یک جامعه را جریحه دار کرد، اما ناگوار و تلخ تر از آن حجم بالای دروغ پردازی ها و حتی فحاشی ها و کشمکش ها به ویژه در دنیای مجازی است/گاه میزان شایعات و اغراق ها برای این حادثه غمبار آنقدر بالا می رود که موجب تفرقه افکنی و تشویش اذهان عمومی می شود، اخباری بی سند و احساسی که بذر نفرت را در اذهان زودباور می کارد و موجب کاهش و یا از بین رفتن اعتماد اجتماعی می شود/تقطیع شدن و حذف شدن برخی از فیلم های دوربین مداربسته، شکستگی جمجمه و خونریزی گوش، ضربه به سر و کشیده شدن مو، شایعاتی است که بیشتر آن توسط رسانه های معاند در حال گسترش است، اخباری بی سند که مدرک و اثباتی در زمینه آن ارائه نشده است/از سوی دیگر بوی مشمئزکننده تفرقه در یکی از رسانه های معاند که علت مرگ مهسا را “کرد بودن و سنی بودن مذهب وی اعلام می کند” بیشتر شنیده می شود، ترفندی که بارها و با عناوین مختلف بکار گرفته شده تا اخوت و وحدت میان برادران شیعه و اهل سنت را نشانه رود/وحدت مردمان شیعه و سنی همواره یکی از نگرانی های دشمنان این ملت بوده است، دشمن در برابر این سد ناتوان است و نمی تواند مستقیم وارد میدان شود، از همین رو سعی می کنند در موقعیت های مختلف در این اتحاد، شکاف ایجاد کنند و اینبار این حادثه را نشانه گرفته اند و هر روز بر گسترش حرف و حدیث های بی اساس دامن می زنند.

ترافیک “سنگین” محورهای بازگشت زوار در کرمانشاه/ زوار برای بازگشت عجله نکنند
3 سال قبل
رییس پلیس راه استان کرمانشاه:

ترافیک “سنگین” محورهای بازگشت زوار در کرمانشاه/ زوار برای بازگشت عجله نکنند

سرهنگ کیخسور دستغیب  با اشاره به افزایش چشمگیر ترافیک محورهای بازگشت زوار گفت: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین اما روان در محورهای سرپل ذهاب و گیلانغرب به سمت کرمانشاه و نیز محور ایلام به سمت حمیل هستیم/ اما در محور اسلام آبادغرب-کرمانشاه-بیستون با توجه به تلاقی مسیرهای زوار از دو مرز خسروی و مهران، شاهد ترافیک سنگین هستیم که خوشبختانه ترافیک در این مسیر هم روان است/دستغیب با اشاره به وجود برخی گره های ترافیکی در مسیر تردد زوار گفت: در حال حاضر در بیستون و ماهیدشت به دلیل استقرار موکب ها و توقف زوار شاهد گره های ترافیکی هستیم که نیروهای پلیس راه مستقر بوده و در حال مدیریت تردد هستند/رییس پلیس راه استان کرمانشاه از افزایش ۵۰ درصدی ترافیک در محورهای بازگشت زوار خبر داد و افزود: از روز ۲۷ و ۲۸ شهریور با پایان گرفتن مراسم اربعین شاهد اوج گیری موج بازگشت زوار خواهیم بود/ در حال حاضر نگرانی اصلی ما در موج بازگشت بحث خستگی زوار و عجله و شتاب آنها برای رسیدن به مقصد است و همین امر احتمال تصادفات بویژه از نوع واژگونی را افزایش می‌دهد/ در همین راستا از تمام زوار درخواست داریم که حتما برنامه سفر را مدیریت کرده و از هرگونه عجله و شتاب در طول مسیر خودداری کنند/همچنین از رانندگان تقاضا داریم حتما در موکب های مسیر توقف کرده و استراحت کنند و از رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی به طور جد خودداری کنند/حادثه هرلحظه در کمین است و هرگونه عجله در طول مسیر و خستگی در حین رانندگی می تواند اتفاق تلخ و غیرقابل جبرانی را رقم بزند، پس به طور جد از زوار درخواست داریم که اصلا عجله ای برای بازگشت نداشته باشند/دستغیب با اشاره به تداوم طرح پلیس راه تا روز اول مهر گفت: تا پایان موج بازگشت زوار پلیس راه در خدمات زائران اربعین خواهد بود.

سد “آناهیتا” کنگاور تا پایان سال آبگیری می‌شود
3 سال قبل
وزیر نیرو:

سد “آناهیتا” کنگاور تا پایان سال آبگیری می‌شود

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-علی اکبر محرابیان در حاشیه بازدید از سد کبوترلانه کنگاور که امروز (۲۴ شهریور) انجام شد، در جمع خبرنگاران یکی از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه را تسریع در راه‌اندازی سدهای استان خصوصا سد کبوتر لانه اعلام کرد و افزود: طی بازدیدی که از این سد داشتیم روند اجرای آن نسبت به گذشته پیشرفت قابل قبول‌تری داشته است/وی با اشاره به روند کند اجرای سد کبوترلانه در سنوات گذشته، اظهار کرد: امیدواریم با تکمیل اجزای این طرح، تا پایان سال شاهد آبگیری سد باشیم/به گفته وزیر نیرو، برای تامین نقدینگی مورد نیاز این سد تصمیمات خوبی اخذ شده و پیگیری‌های لازم برای تزریق به موقع اعتبارات انجام خواهد شد/این سد نیازهای منطقه در زمینه شرب، صنعت و کشاورزی را تامین خواهد کرد/وی به موضوع تملک اراضی مورد نیاز برای احداث این سد که باعث اعتراض جمعی از مردم شده بود هم اشاره کرد و گفت: پیگیری حقوقی این موضوع بر اساس قوانین و مقررات انجام خواهد شد/محمودرضا شهلایی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کرمانشاه نیز پیشرفت فیزیکی سد کبوتر لانه را حدود ۷۳ درصد اعلام کرد و یادآور شد: برای تکمیل این سد حدود ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است/حجم مخزن سد کبوتر لانه ۲۴.۶ میلیون مترمکعب و حجم تنظیم آب آن ۳۲ میلیون مترمکعب است/در حاشیه این بازدید برخی از مالکین که اراضی آنها برای احداث سد تملک شده بود اعتراضاتی داشتند و برخی کارگران این پروژه در دست احداث، از عدم پرداخت حقوق چند ماهه خود گلایه کردند.

ثبت بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه
3 سال قبل
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه؛

ثبت بیش از ۱۸ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-«مختار احمدی» با اشاره به هدفگذاری ایجاد بیش از ۴۶ هزار فرصت شغلی در کرمانشاه برای سال جاری، اظهار کرد: از ابتدای سال تا کنون ۱۸ هزار مورد از این فرصت های شغلی محقق شده و تحقق نزدیک به ۴۰ درصدی هدفگذاری امسال را شاهد بودیم/وی با بیان اینکه بیشترین اشتغال ثبت شده در شهرستان‌های استان با بیش از ۶۵۰۰ مورد مربوط به کرمانشاه بوده، عنوان کرد: اما از نظر تحقق هدفگذاری بر اساس سهمیه‌ای که تعریف شده بود دو شهرستان کنگاور(ایجاد ۸۹۸ شغل) و سرپل ذهاب ( ایجاد ۹۴۶ شغل) با تحقق ۴۷ درصدی، بیشترین میزان تحقق اشتغال در سطح استان را داشتند/در پنج ماهه امسال از نظر راستی آزمایی اشتغال ثبت شده در سامانه رصد جایگاه اول کشور را داشتیم و بر اساس راستی آزمایی صورت گرفته از اشتغال ثبت شده در سامانه رصد، ۸۰ درصد اشتغالزایی به ثبت رسیده در کرمانشاه مورد تایید قرار گرفته است.

وی از رویه جدید وزارت کار برای راستی آزمایی مشاغل ایجاد شده هم یاد کرد و ادامه داد: در سنوات گذشته راستی آزمایی درباره اشتغال سامانه رصد صورت نمی‌گرفت اما وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی این راستی آزمایی را از سال ۱۴۰۱ به چند شیوه در برنامه قرار داده است که در شیوه اول با افرادی که تلفن و کد ملی آنها به عنوان فرد مشغول به کار شد در سامانه رصد ثبت شده تماس گرفته می شود/به گفته این مسئول، چنانچه صحت شغل ایجاد شده تایید نشود، موضوع به دستگاه مربوطه ارجاع خواهد شد/شیوه های دیگری نیز برای بررسی صحت ایجاد اشتغال در نظر گرفته شده که یکی از آنها استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره و کارآفرینی برای بازدید میدانی از صحت مشاغل ایجاد شده است.

۳۵ هزار زائر اربعین را اسکان اضطراری دادیم
3 سال قبل
سرپرست هلال احمر کرمانشاه:

۳۵ هزار زائر اربعین را اسکان اضطراری دادیم

سرپرست هلال احمر استان کرمانشاه از اسکان اضطراری بیش از ۳۵ هزار زائر اربعین طی روزهای اخیر خبر داد/محمدباقر محمدی، با اشاره به خدمات هلال احمر استان به زوار اربعین، اظهار کرد: در مرز خسروی به بیش از ۵۰۰ نفر از زواری که دچار گرمازدگی شده بودند امدادرسانی کردیم که ۱۳ تیم عملیاتی و شش دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس در این عملیات حضور داشتند/وی همچنین از اسکان اضطراری بیش از ۳۵ هزار زائر اربعین طی روزهای اخیر هم خبر داد/سرپرست هلال احمر استان کرمانشاه از برپای ۷۵۰ تخته چادر و توزیع ۲۲۲۰ تخته موکت و نزدیک به ۱۵ هزار تخته پتو در اردوگاه‌ها و پایانه مرزی خسروی هم یاد کرد/محمدی با اشاره به توزیع بیش از یازده هزار بطری آب بین زوار اربعین، خاطرنشان کرد: در بخش اقلام زیستی نیز توزیع  ۷۳۰۰ قرص نان و نزدیک به ۴۰۰ بسته غذایی را داشتیم/وی از آماده باش هلال احمر برای ارائه خدمات تا زمانی که تردد زوار را داریم، خبر داد.

مردم فعلا به “خسروی” نیایند/ زوار پشت مرز مانده را اسکان دادیم
3 سال قبل
سرپرست فرمانداری قصرشیرین:

مردم فعلا به “خسروی” نیایند/ زوار پشت مرز مانده را اسکان دادیم

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-محمد حیدری ،با اشاره به اعلام ستاد اربعین مبنی بر بسته شدن تمام مرزها به دلیل تحولات داخلی عراق، اظهار کرد:مرز خسروی نیز مانند سایر مرزهای زمینی با عراق بسته است و امکان تردد زوار از این مرز فراهم نیست، از همین رو از مردم تقاضا داریم از مراجعه به مرز خودداری کنند/شب گذشته(دوشنبه، هفتم شهریور) نیز تعدادی از زواری که از روزهای قبل آمده بودند پشت مرز ماندند که در زمانی کوتاه شرایط اسکان و ارائه خدمات به آنها را فراهم کردیم و امروز به شهرهای خود برخواهند گشت/سرپرست فرمانداری قصرشیرین تاکید کرد: تمام افرادی که پشت مرز مانده بودند تخلیه شدند و اکنون مشکلی در این زمینه وجود ندارد/حیدری با بیان اینکه به محض بازگشایی مجدد مرز خسروی آمادگی پذیرش زوار اربعین را داریم، خاطرنشان کرد: اما تا آن زمان به هیچ عنوان امکان تردد وجود ندارد و از همین رو تقاضا داریم زوار از مراجعه به مرز و ایجاد ازدحام خودداری کنند/به گفته این مسئول، تا پیش از بسته شدن مرز روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر و برخی روزها تا هزار نفر از مرز خسروی به سمت عتبات عالیات مشرف می‌شدند/همه زیرساخت های مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین برای پذیرش مجدد زوار اربعین فراهم است و به محض اینکه مرز باز شود، ارائه خدمات به زوار را از سر خواهیم گرفت/سرپرست فرمانداری قصرشیرین با بیان اینکه اکنون برای صادرات کالا از مرزهای قصرشیرین هیچ مشکلی نداریم، افزود: هر دو مرز خسروی و پرویزخان برای عبور کالا باز است و جابجایی بار همچون گذشته انجام می‌شود.

برند روغن کرمانشاهی در خطر است!/روغن حیوانی کرمانشاه به کام استان‌های دیگر
3 سال قبل
گزارش اختصاصی طلوع کرمانشاه؛

برند روغن کرمانشاهی در خطر است!/روغن حیوانی کرمانشاه به کام استان‌های دیگر

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-روغن حیوانی ظرفیت خدادادی برای کرمانشاه است که زحمت زیادی برای آن کشیده نشده، و گرنه این روغن اکنون باید با برند کرمانشاه در قفسه فروشگاه‌های سراسر جهان عرضه می‌شد و میلیون‌ها دلار ارزآوری برای تولیدکنندگان و صادرکنندگان آن به همراه می‌داشت/اما روغن حیوانی امروز با چالش‌های متعددی مواجه است، از عرضه روغن‌های تقلبی و دارای ناخالصی که به برند اصیل روغن حیوانی صدمه زدند تا نبود یک آزمایشگاه تخصصی برای بررسی استانداردهای مورد نیاز صادرات این محصول/جای خالی این آزمایشگاه آنقدر محسوس است که باعث شده برخی از تولیدکنندگان صادرات روغن خود را به دلیل سختی‌هایی که دارد کنار بگذارند و برخی دیگر نیز روغن خود را به استان‌های دیگر بفرستند که از آنجا صادر شود، یعنی روغن تولیدی کرمانشاه به کام استان‌های دیگر/این در حالی است که برخی از استان‌های دیگر به تولید این محصول هم روی آورده‌اند و همه این موارد باعث شده برند کرمانشاهی روغن حیوانی در معرض خطر جدی باشد/”رضا شریفی” یکی از افراد فعال در زمینه تولید روغن حیوانی است. وی با اشاره به مسائلی که پیش روی صادرات این محصول وجود دارد، اظهار می‌کند: متاسفانه آزمایشگاه معتمدی برای بررسی استانداردهای مورد نیاز صادرات این محصول در کرمانشاه وجود ندارد./بنابراین تولیدکنندگان و صادرکنندگان باید نمونه خود را به شهرهای دیگر ایران از جمله شیراز بفرستند/گاهی رسیدن نتیجه آزمایش بیش از ۱۰ روز طول می کشد و در تمام این مدت بار در مرز معطل مانده و از کیفیت آن به شدت کاسته می شود. زمانی هم که از کیفیت روغن کاسته شود دیگر در بازارهای جهانی مطلوبیت گذشته را نخواهد داشت و طبیعی است روغن مناطق دیگر که تازه و با کیفیت است مورد توجه قرار می گیرد/استانی با این‌همه ظرفیت در حوزه روغن حیوانی که از دیرباز همه روغن حیوانی را به نام این استان می‌شناختند نباید اکنون برای ابتدایی‌ترین نیاز خود لنگ بماند.

۳۰ سال است که هیچ نماینده و استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده!/حرف های نماینده قصرشیرین در حد تاکید باقی ماند
3 سال قبل
شهریار حیدری در حالی‌که نماینده یکی از مناطق محروم، جنگ زده و مرزی کرمانشاه است اما بیشتر اولویت خود را صرف امورات دیگری غیر از مسائل منطقه خود قرار می‌دهد.

۳۰ سال است که هیچ نماینده و استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکرده!/حرف های نماینده قصرشیرین در حد تاکید باقی ماند

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-شاید اگر هر استان دیگر این میزان از ظرفیت را در حوزه قیرطبیعی داشت با احداث واحدهای فرآوری و راه‌اندازی واحدهای پایین دستی، زنجیره ارزش این محصول را تکمیل کرده و از قبل آن اشتغالزایی و درآمدزایی قابل توجهی ایجاد می کرد، اما دریغا که معادن قیرطبیعی کرمانشاه مورد غفلت مسئولین قرار دارند/بارها از دهن مسئولین استان شنیده‌ایم که بیش از ۷۵درصد از ذخایر قیرطبیعی ایران در کرمانشاه واقع شده است، آن هم عمدتا در شهرستان‌های گیلانغرب و قصرشیرین/«جهانبخش مرجانی» با اشاره به ظرفیت و ذخایر قابل توجهی که کرمانشاه در حوزه قیرطبیعی دارد، اظهار کرد: با وجود همه این ظرفیت‌ها و تاکیدی که مدام بر آن می‌شود اما از زمان تولد قیرطبیعی در کرمانشاه تا کنون یعنی چیزی بیش از ۳۰ سال، هیچ نماینده مجلس و یا استانداری از معادن قیرطبیعی گیلانغرب بازدید نکردند/وی این بی توجهی به معادن قیرطبیعی را پذیرفتنی ندانست و ادامه داد: این در حالی است که معادن قیرطبیعی با مشکلات متعددی مواجهند و نیازمند توجه و رسیدگی هستند/مرجانی با بیان اینکه اخیرا استاندار کرمانشاه تاکید ویژه ای بر فرآوری قیرطبیعی دارد، گفت: از این توجه دلسوزانه بسیار سپاسگزاریم و ایشان از اولین استاندارانی هستند که به موضوع فرآوری قیرطبیعی توجه داشتند/«شهریار حیدری» مدتی قبل در جلسه شورای معادن کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های متعددی که کرمانشاه در حوزه معدن دارد، گفت: اما موانع متعددی باعث شده نتوانیم بهره‌برداری مناسبی از ذخایر معدنی داشته باشیم و برای رفع این موانع نیازمند برپایی یک همایش هستیم/به گفته حیدری، این همایش باید با هدف بیان ظرفیت‌های معدنی کرمانشاه با حضور سرمایه‌گذاران داخل و خارجی برگزار شود/وی قیر طبیعی را یکی از مهمترین مواد معدنی کرمانشاه برشمرد و افزود: گیلانغرب دارای ظرفیت‌های قابل توجهی در زمینه قیر طبیعی است و این میزان ذخیره معدنی قیر طبیعی تنها در پنج، شش کشور دنیا وجود دارد/با این وجود همه حرف‌هایی که حیدری زده تنها در حد حرف و تاکید باقی مانده است، زیرا تا کنون هیچ پیگیری از سوی وی برای برپایی چنین همایشی یا بازدید و پیگیری امور معادن قیر طبیعی گیلانغرب انجام نشده است.

هزینه های کمک باروری در زیر چتر پوشش کامل بیمه ای/۱۲هزارنفر برای فرزندآوری به بیمارستان معتضدی کرمانشاه مراجعه کرده اند
3 سال قبل

هزینه های کمک باروری در زیر چتر پوشش کامل بیمه ای/۱۲هزارنفر برای فرزندآوری به بیمارستان معتضدی کرمانشاه مراجعه کرده اند

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مرکز آموزش، تحقیقات و درمان نابارور‌ی بیمارستان معتضدی کرمانشاه یکی از مراکز اصلی غرب کشور برای درمان ناباروری است که در سال گذشته نزدیک به ۱۲هزار زوج برای انجام “ivf” به این مرکز مراجعه کرده اند و قرار است همه اقدامات درمان نازایی تحت پوشش کامل بیمه ای درآید/دکتر “عبدالله سعادت فر” جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری که به تازگی ریاست این مرکز را برعهده گرفته به خبرنگار طلوع، گفت: بیمارستان معتضدی یک مرکز تخصصی زنان و زایمان، بخش نوزادان و ناباروری است و گسترش بخش ناباروری هدف اصلی است که دنبال می شود/این هدف با توجه به خطر پیری جمعیت و در راستای سیاست های نظام و فرمایشات مقام معظم رهبری است چراکه یکی از بزرگترین چالش ها و معضلات جامعه ما بحران پیری جمعیت است/رییس بیمارستان معتضدی کرمانشاه افزود:برخی از این زوج ها بعد از مراجعات اولیه به پزشک و دریافت مشاوره، با اقدامات جراحی و دارویی فرزنددار می شوند ولی برخی به اقدامات مداخله ای و روش های کمک باروری نیاز دارند که این روش ها برای مردان و زنان در مرکز ناباروری معتضدی در دسترس است/به گفته ایشان بعنوان اورولوژیست، بخشی از این روش مربوط به مردان است که شامل درمان، اقدامات جراحی و نمونه برداری در صورت نیاز است و مابقی مربوط به اقداماتی است که برای بانوان است که اقدامات حاملگی و کاشت بخشی از آنست/سعادت فر یادآور شد، خدمات از شروع روند بارداری که کمک باروری است تا پس از زایمان و حتی مراقبت های موردنیاز نوزاد در این مرکز قابل دسترس است و از توانایی متخصصان و اساتید خبره استفاده می شود و در بخش ناباروری از اساتید متخصص رشته زنان که فلوشیپ ناباروری دارند و از همکاران جنین شناس‌واورولوژیست استفاده می شود/وی درخصوص هزینه های سنگین اقدامات باروری گفت:خوشبختانه با پیگیری های انجام شده و مساعت سازمان های بیمه گر و اقدامات حمایتی دولت بنا براین است این اقدامات، پوشش بیمه ای کامل داشته باشد و هزینه اقدامات کمک باروری در دسترس خانواده هایی که تمایل به فرزند دارند قرار بگیرد، چراکه سیاست کلی دولت براین است که معضل جمعیت حل شود.

اسلام‌آبادغرب “بیکارترین” شهرستان کشور است
3 سال قبل
نماینده اسلام آبادغرب:

اسلام‌آبادغرب “بیکارترین” شهرستان کشور است

 نماینده مردم اسلام آبادغرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی، از اسلام آبادغرب به عنوان بیکارترین شهرستان کشور یاد کرد و از مدیران استانی و کشوری خواست تلاش ویژه تری برای رفع این معضل در شهرستان داشته باشند/مجتبی بخشی پور افزود: برای این شهرستان محروم دو درخواست مهم از دولت داریم که یکی از آنها بحث پیگیری اجرای پتروشیمی شهرستان است/مجوز شروع به کار این پروژه را گرفته ایم، اما این پروژه نیازمند ایجاد صنایع پایین دستی است/بخشی پور گفت: زمانی این پروژه صرفه کامل خود را برای استان و بویژه شهرستان اسلام آبادغرب خواهد داشت که صنایع پایین دستی در کنار آن راه اندازی شود/نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس شورای اسلامی خواسته مهم دیگر مردم این شهرستان را راه اندازی راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب دانست و افزود: خوشبختانه به همت مجمع نمایندگان استان و با پیگیری های استاندار کرمانشاه اعتبار خوبی برای این پروژه گذاشته شده است/در خواست ما این است که عمده این اعتبارات صرف پروژه راه آهن در مسیر کرمانشاه-اسلام آبادغرب شود، نه اینکه برای بازسازی مسیر کرمانشاه-ملایر صرف شود/زیرسازی پروژه راه آهن کرمانشاه-اسلام آبادغرب در حال حاضر ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم با تزریق اعتبارات هرچه بیشتر این پروژه هرچه سریعتر به بهره برداری برسد./عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه در ادامه با بیان اینکه مجلس یازدهم تمام همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی کشور گذاشته است، گفت: در این زمینه از هیچ همکاری با دولت دریغ نمی‌کنیم.همچنین در بحث افزایش حقوق کارمندان که ۱۰ درصد تعیین شده بود، پیگیریم که به ۳۸ درصد برسد/ ۱۰۰ هزار میلیارد تومان هم برای حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی برای استمرار همسان سازی حقوق ها پیش بینی شده است.