همه ساله با فرا رسیدن سال جدید کم کم دغدغه های مستاجران نیز آغاز می شود، دغدغه ای که اجاره بهای بالای مسکن و ترس از اینکه نشود منزلی با امکانات حداقلی فراهم کرد آن را تبدیل به دردی مشترک و غیرقابل درمان برای خیلی از آن ها کرده است/به گزارش پایگاه خبری طلوع کرمانشاه، فصل گرما که از راه می رسد غم خانه به دوشان هم آغاز می شود، یکی برای تمدید منزل تلاش می کند و دیگری باید به دنبال جایی جدید برای خود و اهل و عیالش باشد تا بی سرپناه نمانند/از این بنگاه به آن بنگاه سر زدن و چک و چانه زدن با آقای بنگاه دار گرفته تا نگاهی ملتمسانه داشتن به صاحبخانه تا بلکه دلش به رحم آمده و پول پیش یا اجاره کمتری طلب کند حکایت امروز خیلی از همین آدم هایی است که کنارمان در این شهر زندگی می کنند/با مراجعه به اغلب بنگاه های معاملات ملکی با نوشته ای که مضمونش اضافه شدن حداکثر 20 درصد به مبلغ اجاره بهاست روبرو می شویم و اینکه آن ها معذورند ملکی را با بیشتر از این نرخ به دیگران اجاره دهند اما زمانی که وارد دل کار می شوی این رقم حتی به 2 برابر یعنی 200 درصد هم می رسد/صاحب خانه ای که به عنوان مثال در یکی از مناطق میانی و نه اعیان نشین برای واحدی 85 متری سال گذشته 100 میلیون تومان پول پیش و 2 میلیون تومان کرایه تعیین و آن را دریافت کرده است/امروز برای همان واحد 200 میلیون تومان پول پیش و 4 میلیون تومان کرایه مطالبه می کند تا عملا آن 20 درصد مصوب را به 200 درصد برساند/مستاجرانی که عموما قشرمتوسط و ضعیف جامعه را تشکیل می دهند امروز علاوه بر غم نان باید اضطراب و نگرانی سقف بالای سر خود را هم به جان بخرند و چندین و چند بنگاه معاملات ملکی را بگردند تا بلکه گشایشی شود و خانه ای متناسب با بودجه و درآمد خود پیدا کنند/هرچند مسئولان از آغاز نظارت های خود برای ساماندهی نرخ اجاره بهای مسکن سخن می گویند و اینکه تلاش دارند تا حداقل فشار به افراد مستاجر وارد شود، موضوعی که اگر به خوبی و درزمان لازم مدیریت نشود دیری نمی پاید که با پدیده چادر نشینی در کلان شهر کرمانشاه روبرو خواهیم شد/هرچند بی تعارف شاید پدیده چادرنشینی چندسالی است که در کرمانشاه دیده می شود، موضوعی که یکی از مسئولان هم آن را تائید و حتی عنوان می کند که اخیرا چند خانواده که به دلیل ناتوانی مالی در رهن و اجاره مسکن مجبور به این کار شده بودند ساماندهی شدند/در این راستا متولیان حوزه مسکن کرمانشاه به ریاست استاندار در جلسه ای تحت عنوان "شورای مسکن" گرد هم جمع شدند تا بلکه چاره ای بیندیشند و مرهمی باشند بر زخم های این قشر مظلوم.تشدید نظارت بر کار بنگاه های معاملات ملکی در کرمانشاه سرپرست فرمانداری کرمانشاه در این جلسه با اشاره به آغاز جابه جایی مستاجران، از افزایش و تشدید نظارت ها بر کار بنگاه های معاملات ملکی به منظور رعایت قانون افزایش اجاره نرخ کرایه هستند، خبر داد/محمدرضا آمویی با بیان اینکه همه ساله در چنین ایامی موضوع رهن و اجاره دادن مسکن آغاز و تا اواخر فصل تابستان ادامه می یابد، گفت: متاسفانه مشکلات افراد مستاجر به خاطر اجاره بهای بالای اکثر واحدهای مسکونی آغاز شده است/در همین راستا تلاش داریم با نظارت های دقیق و گسترده و حضور میدانی بازرسان در بنگاه های معاملات ملکی اجازه ندهیم در زمین رهن و اجاره، التهابی رخ داده و افراد مالک بیش از سقف مجاز تعیین شده نرخ گذاری کنند/بخشی از موضوع ساماندهی نرخ رهن و اجاره منزل به نهادهای نظارتی بازمی گردد و بخش دیگری نیازمند فرهنگ سازی در جامعه است که دستگاه های فرهنگی و اهالی رسانه باید پای کار بیایند.
ابراهیم عزیزی نماینده مردم شهرستان کرمانشاه در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است که قرار بود به عنوان یک نماینده قدرتمند، مطالبه گر حق و حقوق مردم دیار خود باشد ولی اکنون به یک نماینده نامرئی تبدیل شده که شاید کرمانشاهیان حتی وجود او در خانه ملت را از یاد برده باشند/گرچه قابل تحسین است که با آمدن آخرین سال دوره یازدهم مجلس، هنوز هم خبری از وی نشده و برای نشستن دوباره بر مسند قدرت، همانند برخی از نمایندگان این استان، وعده و وعیدهای دهن پرکن را آغاز نکرده است ولی باید پرسید نماینده غایب از نظر، به چه کار مردم رنج دیده این دیار می آید؟/آقای عزیزی، اگر مردم و بقول گفته عضو هیات رییسه مجلس، جمع زیادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استعفای شما مخالفت کرده و خواهان استفاده از ظرفیتها و تخصص شما شده اند، اعلام کنید که برای پاسخ به این اعتماد چه کرده اید؟/آنچه که در کارنامه کاری شما رسانه ای شده پیگیری سهمیه مناطق جنگی بوده که آنهم کار مشترک همه نمایندگان استان است و شاید نمی شد از این کار جمعی کناره گیری کنید/نشستن درمسند قدرتی که باید صدای مردم باشید، تعهد و مسوولیت پذیری می خواهد و باید روحیه مطالبه گری و پیگیری امور به صورت مستمر در فردی که منتخب مردم است وجود داشته باشد و اگر غیر این باشد بهتر است صندلی خانه ملت اشغال نشود و کناره گیری کرد به این امید تا شاید فردی بیاید و علاوه بر تخصص، توان نماینده گری را داشته باشد، چراکه هدف تنها به مجلس رفتن نیست و یک نماینده با اقداماتش باید رفاه و آسایش را به ارمغان بیاورد، آرزویی دست یافتنی که برای کرمانشاهیان به دلیل داشتن چنین نمایندگانی فعلا دست نیافتنی شده است/نمایندگی امانتداری است، و شما امانتدار این مردم هستید همانطور که بارها خود را سرباز و خادم مردم کرمانشاه معرفی کرده اید و با همین حمایت مردمی در ۲ مرحله انتخابات، بیش از ۶۰ هزار رای گرفته اید و اکنون چشمان این رای دهندگان نظاره گر عملکرد شما است و کم توجهی و روند کند پیگیری مطالبات توسط نمایندگانی چون شما، گره ای از مشکلات پرقدمت این مردم را حل نمی کند/اگر نمی خواهید از لاک خود بیرون بیایید، بیش از این در مقام مطالبه گری باقی نمانید و تنها این اسم را به یدک نکشید، مردم کرمانشاه آنقدر دغدغه و محرومیت دارند که این بی خیالی رنج و دردی مضاعف را برای آنان به دنبال دارد!
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری طلوع کرمانشاه ، « احمد وحیدی» صبح روز پنجشنبه چهارم خرداد با استقبال استاندار ، فرماندهان نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان استان از طریق فرودگاه شهید اشرفی وارد کرمانشاه شد/وحیدی در بدو ورود در جریان آخرین وضعیت طرح بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه قرار گرفت که از حدود یک ماه پیش آغاز شده و به صورت شبانه روزی در حال فعالیت است/مرز بین المللی خسروی ظرفیت بسیار خوبی برای اربعین حسینی است/وزیر کشور همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همینکه امکان تردد زوار از مرز خسروی فراهم شده جای خوشحالی است چراکه این مرز ظرفیت بسیار خوبی در حوزه اربعین حسینی برای تردد و سفر زائران فراهم کرده است/با تلاش های صورت گرفته امسال هم تردد زوار حسینی از طریق مرز خسروی همچنان برقرار خواهد بود و به دنبال تقویت زیرساختهای این مرز برای ارایه خدمات گسترده تر به زائران هستیم/وحیدی بررسی روند پیشرفت پروژه ها و اقدامات مصوب را یکی دیگر از اهداف سفر خود به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در این سفر مشکلات و مسائل مرتبط به حوزه پروژه های در دست اقدام بررسی می شود/احمد وحیدی وزیر کشور در ادامه سفر یک روزه خود،از ساختمان فرمانداری سرپل ذهاب بازدید و وضعیت ساختمان های اداری ، مراکز فرهنگی ، هنری ، کتابخانه ها و مساجد سرپل که بر اثر زلزله آسیب دیده و نیازمند بازسازی هستند را بررسی کرد/بازدید وزیر کشور از پایانه بین المللی خسروی قصرشیرین و منذریه عراق؛وزیر کشور در ادامه و با همراهی استاندار و مسئولان استان کرمانشاه از مرز بین المللی خسروی و منذریه عراق بازدید و آخرین وضعیت آمادگی این مسیر برای تردد زائران اربعین حسینی را بررسی کرد/در این بازدید دکتر صحرایی، استاندار کرمانشاه وضعیت تکمیل طرح های زیرساختی و توسعه پایانه خسروی را به اطلاع وزیر رساند و نیازهای و کمبودهای این مرز بین المللی را تشریح کرد/همچنین در بازدید وزیر کشور از پایانه منذریه عراق، مدیر این پایانه و بخشی از مسئولان مرزبانی عراق حضور داشتند و از پیگیری برای توسعه پایانه با هدف تسهیل تردد زوار خبر دادند/شبانه روزی شدن مرز خسروی را در ایام اربعین به صورت جدی پیگیری میکنیم/وزیر کشور در حاشیه بازدید از پایانه خسروی از پیگیری شبانه روزی شدن این مرز به عنوان یک اولویت خبر داد و گفت: برقراری امکان تردد ۲۴ ساعته نیازمند موافقت طرف عراقی برای تامین امنیت لازم است و در حال انجام مذاکره برای دستیابی به توافقات نهایی هستیم.
به گزارش خبرنگار طلوع کرمانشاه سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: قطعه گذاری و تکمیل پروژه پل روگذر میدان سپاه در لاین جنوب به شمال آن در حال انجام است و بنا به ضرورت مسیر ورودی به میدان از سمت سه راه حافظیه از ساعت 10 صبح مسدود شده است/رانندگان می توانند برای تردد وارد بلوار شهید غیرتمند شده و از آن طریق به سمت میدان سپاه حرکت کنند/عملیات اجرایی تا ساعت 19 عصر امروز (چهارشنبه) ادامه خواهد داشت و پس از آن مسیر بازگشایی خواهد شد/سرهنگ حیدری در پایان گفت: برابر اعلام مسئولان اجرای پروژه، لاین جنوب به شمال آن (از سه راهی حافظیه به سمت پارک شاهد) تا پایان خرداد مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
شهرام کرمی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: اخیرا یک شبکه سازمان یافته اختلاس دارو توسط سربازان گمنام امام زمان در یکی از بیمارستان های کرمانشاه کشف و متلاشی شد/سرشبکه این باند مسئول داروخانه این بیمارستان بوده که اقدام به اختلاس ۵۳ هزار عدد داروی مورد نیاز مردم در بخش دولتی کرده و در بازار دارو به فروش رسانده بود/دو نفر تاکنون در این رابطه دستگیر شده اند و پس از انجام تحقیقات راهی زندان شده اند/همچنین هفت نفر دیگر نیز تاکنون در این رابطه احضار شده اند تا تحقیقات لازم از آنها هم صورت گیرد/این شبکه زمانی که در سطح استان کمبود دارو داشتیم با استفاده از ضعف های نظارتی داروها را به صورت غیرمجاز به شبکه های کلینیکی تحویل داده و به فروش می رساندند/وی در بخش پایانی سخنانش به داروخانه های سطح شهر تذکر و هشدار داد که داروهای مورد نیاز خود را باید از مراجع ذیربط و چرخه قانونی تهیه کنند، در غیر این صورت قطعا مرتکب جرم شده و تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
در هنگام بحران، حادثه رخ می دهد، نظم و پایداری به هممی خورد و خسارت می دهد که در چنین شرایطی باید به دنبال رفع و مدیریت آن در کوتاه ترین زمان ممکن به شکلی اضطراری و فوق العاده بود/یک سازمان توانمند باید بتواند به هنگامبحران، برای رفع حادثه کنترل ابزار را در دست بگیرد و برای چنین شرایطی برنامه ریزی داشته باشد و اجازه تشدید بحران ندهد/فعالیت های مدیریت بحران در چهار مرحله پیشگیری، آمادگی، مقابله و بازسازی تعریف شده است و باید پرسید آیا این مراحل به خوبی در مدیریت سازمانی استان لحاظ می شود؟/با اینحال شهروندان کرمانشاهی بارها به هنگام حوادث طبیعی همچون زلزله، سیل و یا بارش نزولات جوی شاهد آبگرفتگی بالای معابر، قطعی آب، برق، گاز و یا اختلال در سیستم ارتباطی می شوند/در پی بارندگی های شدید روزهای اخیر در برخی از مناطق کرمانشاه به ویژه ۲۲بهمن ومیدان مرکزی، شهروندان شاهد قطعی های مکرر برق بودند و به دنبال تماس های برقرار شده با دفتر پایگاه خبری طلوع، برخی از آنان براثر این خاموشی های ناگهانی خساراتی همچون سوختن پکیج و آسیب دیدن وسایل برقی را گزارش داده اند/این در حالی است که برخی از همشهریان عنوان کرده اند هرزمان که با سامانه شرکت توزیع برق، برای اعلام این وضعیت تماس گرفته اند پاسخی دریافت نکرده اند/از همین رو مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه نیز با بیان اینکه هیچ قطعی برنامه ریزی شده ای در سال جاری در کرمانشاه نداشتیم، قطعی های اخیر را ناشی از حوادث و عمدتا بارش سنگین اخیر دانست/محمد مرادی در گفت و گو با طلوع کرمانشاه با بیاناینکه طی چند روز اخیر سامانه بارشی خساراتی به زیرساخت های برق استان وارد کرد، گفت: به دلیل رعد و برق، تعدادی از ترانس های برق دچار آسیب شد و از سوی دیگر وزش باد نیز باعث شکستن شاخه درختان و آسیب به خطوط شد و قطعی هایی که رخ داد ناشی از این موارد بود/نیروهای شرکت توزیع برق، تمام مدت پای کار بودند تا خاموشی ها در کوتاه ترین زمین برطرف شود/مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در پاسخ به این پرسش که چرا در چنین شرایطی سامانه ۱۲۱ پاسخگوی تماس های مردم نبود، عنوان کرد: این سامانه به لحظه آماده جوابگویی است اما ظرفیت پاسخگویی آن برای ۶۰ نفر به صورت همزمان است واگر افراد بیشتری تماس بگیرند ممکن است منتظر بمانند اما حتما جواب آنها داده خواهد شد.
مسوول اجرای پروژه معاونت عمرانی شهرداری کرمانشاه از پیشرفت 40درصدی سه معبر اتصالی خبر داد که در کاهش بار ترافیکی تاثیرگذار خواهد بود/محبی درگفت و گو با خبرنگار طلوع، درخصوص جزییات این پروژه ها اظهار داشت: پروژه سراب قنبر معبر اتصالی سراب قنبر به شهرک صادقیه با طول 500متر در یک باند 15متری به صورت رفت و برگشت است که از طریق پل اتصال سراب قنبر به شهرک صادقیه را ممکن می کند/ این پروژه موجب می شود تا بار ترافیکی در میدان فردوسی تا میزان زیادی کاهش یابد/بسیاری از ترددهای که از سمت میدان فردوسی صورت میگیرد به سمت سراب قنبر، زیباشهر، ژاندارمری و متخصصین است که با احداث این معبر دیگر این محل تردد به سمت بلوار خلیج فارس و اتصال به شهرکهای مذکور میرود و بار ترافیکی میدان فردوسی کاهش پیدا میکند/محبی در زمینه پروژه دوم گفت: این پروژه اتصالی معبر شهرک حضرت امام(ره) به شهرک مهدیه(دره دراز) به طول یک هزار متر و دو باند 10متری است که موجب می شود بار ترافیکی بلوار دولت آباد به صورت محسوسی کاهش یابد و در کاهش اتلاف وقت و هزینه سوخت موثر است و پاکیزگی محیط زیست را به دنبال دارد/اتصال معبر آرامستان بهشت زهرا به جعفرآباد سومین طرح است که یک هزار متر طول دارد و دارای دوباند 10 متری رفت و برگشت است که در ادامه رینگ اتصالی بزرگراه حضرت امام به کیهانشهر و شهرک رسالت و بریموند است.
شعارهای تبلیغاتی، تجاری و یادگارنوشته در این میراث ملی بیداد می کند، سنگ رستم دیواره هایی دارد که به دلیل برافروختن آتش سیاه شده و هرازگاهی باید رنج کلنگ زنی، مته زنی و انفجارهایی با چاشنی الکتریکی را به جان بخرد چراکه برخی از سودجویان با فکر و خیال یافتن گنج به این کهن دخمه هجوم می برند در حالی که از کوچکترین حفاظت ها برای این اثر هزارساله دریغ شده است/باورپذیر نیست که این اثر کهن که بخشی از هویت تاریخی استان و ایران است در گوشه ای به حال خود رها شده و به محلی برای رهاسازی زباله رهگذران تبدیل شده باشد و تاثربرانگیزتراینکه با وجود پیگیری خبرنگار طلوع برای علت این بی توجهی، تاکنون پاسخی از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان به این پایگاه خبری داده نشده است/احسان احمدی نصر به عنوان یک باستان شناس به طلوع گفت: حفظ و صیانت از آثار تاریخی در زمره مسئولیت های ملی و فراملی هر کشور و سرزمینی است، در مجموعه قوانین وضع شده در مواد 558 تا 569 مجازات اسلامی، تکالیف مشخصی در زمینه دخل و تصرف آثار تاریخی و فرهنگی وجود دارد/وی اضافه کرد، وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستگاه حاکمیتی است که باید در راستای حفظ آثار تاریخی اهتمام بورزد/این باستان شناس افزود: سنگ رستم یکی از آثار قابل توجه در منطقه فیروزآباد در حوزه مرکزی شهر کرمانشاه است که نیازمند حفظ و نگهداری است، عده ای سالهاست که به این اثر دست درازی کرده اند و با یادگارنوشته به آن آسیب زده اند و هیچ عوامل محافظتی برای آن شکل نگرفته است/سالهای زیادی است که این اثر، خود را حفظ کرده و کوچکترین حمایتی از طرف دولت و حاکمیت نداشته ولی مراقبت از آن بسیار حایز اهمیت است./برخی با این تفکر که در داخل این سنگ طلا و جواهرات وجود دارد به دنبال انفجار و آسیب زدن به آن هستند که این تفکر صحت ندارد، سازه آن کاملا سنگی مبرهن و مشخص است و ساختارهای گوردخمه ای دارد و نباید فکر کرد که با آسیب زدن به آن و کلنگ زنی، می توان سودمالی بدست آورد/حال که به نوعی در ساختار حاکمیتی و دولتی توان حفاظت از این اثر وجود ندارد، از ساکنان و همشهریان تقاضا داریم که خود از این اثر مراقبت کنند چراکه از آثار بی بدیل است و هرنوع آسیب به آن صدمه به هویت و تعلقات تاریخی است/احمدی نصر تاکید کرد، دولت، وزارت میراث فرهنگی و مردم باید نسبت به حفظ این اثر حساس شوند و خالی از لطف نیست که مدعی العموم و حوزه دادستانی نسبت به این مقوله ورود پیدا کنند.
موضوع نان همیشه به گرما و داغی تنور آن بوده است، از یک سو خبازی ها معتقدند با شرایط فعلی ادامه فعالیت برای آن ها بسیار سخت است و عملا دخل و خرجشان با هم نمی خواند و نمی توان به بهبود و کیفیت نان با این روند امیدوار بود/از سوی دیگر هم نارضایتی مردم از کیفیت نان پخت شده در اکثر نانوایی ها روز به روز در حال افزایش است و معتقدند بخشی از نان خریداری شده به دلیل غیرقابل استفاده بودن، دور ریز می شود/وجود همین تضادها، استاندار کرمانشاه را بر آن داشت تا با نمایندگان اتحادیه نانوایی ها نشستی داشته باشد و حرفهایشان را بشنود تا بلکه بتوان راهی پیدا کرد تا هم مشکلات فعالان این صنف کاهش یابد و هم راه های بهبود کیفیت نان بررسی شود/نایب رئیس اول اتحادیه نانوایی های کرمانشاه در این جلسه مهمترین دغدغه نانوایی های شهر را نرخ آن اعلام کرد و گفت: در 5 سال اخیر قیمت نان تنها 2 بار تغییر کرده است/مهمترین درخواست خبازان کرمانشاه اصلاح قیمت نان و اعلام نرخ های جدید در سریعترین زمان ممکن است/وی با بیان اینکه اگر نرخ جدید اعلام نشود نانوایی های کرمانشاه به تعطیلی کشیده می شوند، گفت: این اتفاق در آینده ای نزدیک و شاید تا کمتر از 3 ماه آینده رخ دهد/هم اکنون قیمت هر کیلوگرم نان ماشینی 2200 تومان است اما نان خشک با کیلویی 8 هزار تومان خرید و فروش می شود که در چنین شرایطی انگیزه ای برای همکاران ما نمی ماند/وی همچنین به برخی مشکلات سامانه "نانینو" اشاره کرد و گفت: افرادی هستند که با یک کارت چند بار اقدام به خرید نان کرده و سپس آن را تبدیل به نان خشک می کنند و به فروش می رسانند که این باعث جریمه نانوایی ها به دلیل تخلف می شود در حالی که شخصی دیگر برای سودجویی و سود هر کیلوگرم 4 هزار تومان اقدام به خرید چندباره نان کرده است/دبیر اتحادیه نانوایی های کرمانشاه نیز در این دیدار خواستار اعلام نرخ جدید نان در استان شد و گفت: در حالی که هم اکنون قیمت نان سنگک بین 1500 تا 2 هزار تومان است این قیمت باید بین 3500 تا 4 هزار تومان باشد/قصد دفاع ندارم اما اگر قیمت نان اصلاح شود شاهد کاهش محسوس این تخلفات خواهیم بود.
عبدالرضا مصری نماینده چندین دوره کرمانشاه در مجلس که یکی از نمایندگان با بیشترین تعداد رای بین مردم بوده و سالها به عنوان نائب رییس مجلس شورای اسلامی فعالیت داشته در این سالها نتوانسته به اعتماد و رای مردم پاسخ دهد/وی در حالی در جایگاههای مهم مجلس نشسته که حوزه انتخابیه او از محرومترینها در کشور است/در حالیکه لابی گری برای جذب منابع مالی و گرفتن امتیازات بیشتر یکی از مهمترین ویژگیهای یک نماینده کاربلد است، اما مصری در این سالها بلیت های خود را عمدتا برای کارهایی که سودی به حال مردم ندارد خرج کرده است/او مرد وعدههای قشنگ است، از وعده ۱۷ ساله برای پیگیری یک پالایشگاه عظیم ۱۵۰ هزار بشکهای تا کمک به محرومیت بخش فیروزآباد و حمایت از بخش خصوصی/اولین و مهمترین وعده مصری که به گوش همه مردم استان آشناست پروژه پالایشگاه عظیم و چند هزار میلیارد تومانی آناهیتا است که اخیرا هم با نزدیک شدن ایام انتخابات دوباره خبرهای گشایش آن همه جا منتشر شد/پالایشگاهی که قرار بود با تولید ۲۵ میلیون فرآورده نفتی در روز و ایجاد ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر اشتغال، به داد بیکاری مردم کرمانشاه برسد/آناهیتا تنها وعده بی عمل مصری نیست، او همیشه درباره تلاش برای محرومیت زدایی از کرمانشاه نیز وعده داده است/مصری نماینده مردم فیروزآباد است که به اذعان بسیاری، یکی از محروم ترین بخشهای کشور به شمار می رود!