چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20870 تعداد نوشته های امروز : 0×

آخرین خبرها

کلانشهردرمانده برای رسیدن به توسعه/ فوریت گرایی ضدتوسعه شهری است باید شرایط زندگی آسان برای معلولان و بیماران خاص فراهم شود ۹۶۵ زائر کرمانشاهی راهی حج تمتع می‌شوند ثبت نام از متقاضیان شرکت در آزمون ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره آغاز شد تولید و توزیع ۶۰۰ هزار نشا‌ء گُل‌فصلی در کرمانشاه دعوت پایگاه بسیج ادارات شهید بهشتی دادگستری کرمانشاه برای حضور در مراسم معنوی سالروز عملیات غرور آفرین بازی دراز سرپرست معاونت پیشگیری آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه منصوب و معارفه شد حال و روز تالاب‌ هشیلان و سراب‌های کرمانشاه پس از بارندگی اخیر محل عرضه داروهای طبیعی و مکمل ها تنها در داروخانه است/ عطاری ها تنها حق فروش مواد گیاهی را دارند «سراب یاوری» کرمانشاه بعد از ۲ سال احیاء شد ۴ پروژه اولویت‌دار گردشگری کرمانشاه کدامند؟ راه‌های استان کرمانشاه لغزنده است تعیین تکلیف سایت جدید پسماندهای بیمارستانی کرمانشاه در گام‌ نهایی اطلاعیه قطعی آب در کرمانشاه ۶۵ درصد ظرفیت سدهای کرمانشاه پُر شد کرمانشاه از فردا دوباره بارانی می‌شود اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید

کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی
05 خرداد 1401 - 11:04
شناسه : 278165
3
رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه ؛ طلوع‌‌کرمانشاه :

کرمانشاه-پایگاه خبری طلوع-مهندس فرهاد فرهودی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است/وی با اشاره به مسدودسازی شماره‌هایی که به عنوان مزاحم سامانه شناخته می‌شوند، افزود: در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می کند./ راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است/پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند.

پ
پ

رئیس سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه از کاهش مزاحمت‌های تلفنی سامانه ۱۲۵ با راه اندازی سیستم هوشمند پاسخگویی خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، مهندس فرهاد فرهودی اظهار داشت: با نصب و راه اندازی سامانه هوشمند تلفنی در سامانه تلفنی ۱۲۵ آتشنشانی کرمانشاه، مزاحمت‌های تلفنی این حوزه کاهش یافته است.

وی با اشاره به مسدودسازی شماره‌هایی که به عنوان مزاحم سامانه شناخته می‌شوند، افزود: در صورت تماس چندباره و ایجاد مزاحمت مشهود، سامانه هوشمند شماره تماس گیرنده را مزاحم به کمک‌رسانی به شهروندان ثبت کرده و از تماس مجدد این شماره با سامانه ۱۲۵ جلوگیری می کند..

رئیس سازمان آتشنشانی کرمانشاه تصریح کرد: راه اندازی سیستم هوشمند در سامانه ۱۲۵ کمک شایانی به خدمت‌رسانی دقیق‌تر و درست آتشنشانی به شهروندان کرده است.

وی ادامه داد: پاسخگویی توسط منشی آنلاین در ابتدای تماس‌ها از برقراری تماس های اشتباه شهروندان با سامانه جلوگیری می‌کند.

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.