شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 20853 تعداد نوشته های امروز : 1×

آخرین خبرها

این سامانه پُربارش تا کی مهمان کرمانشاه است؟ فضای کرمانشاه درگیر فامیل بازی و مدیریت های سفارشی است/ معضل بیکاری استان ریشه در مدیریت ناکارآمد دارد بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه به سرانجام رسید کلیات بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تصویب شد هیچ دستگاهی به دستگاههای دیالیزی کرمانشاه اضافه نشده است/ منتظر تحقق وعده استاندار برای اهدای زمین هستیم آخر هفته بارانی برای کرمانشاهیان/دمای هوا کاهش می‌یابد غرق شدن نوجوان ۱۴ ساله در سرپل ذهاب برای مقابله با «سقط» همه دستگاه‌ها پای کار بیایند کتمان موضوع و یا بیان ناقص آن موجب شبه سازی در اذهان می شود/ سخنان رییس شورای شهر درخصوص بودجه شهرداری کذب است/تحقق ۷۰درصدی بودجه شهرداری کرمانشاه نرخ جدید کرایه اتوبوس و تاکسی درون شهری اعلام شد گوشت دام کرمانشاه بالاترین کیفیت را دارد/مافیای دام موجب گرانی گوشت می شود ۴۱ نقطه حادثه خیز در جاده‌های کرمانشاه ایمن شد توافقات امیدبخش برای راه آهن کرمانشاه – خسروی و قطار شهری ۹۵درصد متقاضیان کارت ملی خود را دریافت کرده اند ثبت ۳۰ حادثه کوهستان از ابتدای امسال در کرمانشاه تبریک شهردار کرمانشاه به مناسبت روز شوراها سامانه بارشی قوی در راه کرمانشاه خطراتی که «روغن کرمانشاهی» را تهدید می‌کند تلاش برای جهش تولید در دیم زارهای کرمانشاه /طرح های راکد و بحران زده کشاورزی باید فعال شوند مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود

بازار مسکن کرمانشاه نیمه اول امسال را به “رکود” گذراند/خریداران منتظرند قیمت‌ها پایین بیاید
10 مهر 1398 - 23:28
شناسه : 120864
1
طلوع‌‌کرمانشاه :

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه معتقد است، بازار کرمانشاه نیمه اول سال را به رکود گذراند که این رکود در سه ماهه دوم سال بیشتر بود/محسن ملکی گفت: در نیمه اول امسال پدیده اصلی حاکم بر بازار کرمانشاه رکود بود که این رکود در سه ماهه دوم شدیدتر شد و همچنان ادامه دارد/وی درباره دلیل اصلی رکود موجود در بازار نیز افزود: فروشندگان حاضر نیستند قیمت ملک خود را پایین بیاورند و خریداران هم منتظرند قیمت‌ها پایین بیاید و از همین رو خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد/رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت قابل توجهی که چندی قبل در بازار مسکن کرمانشاه نیز مانند کل کشور رخ داد، یادآور شد: صحبت‌هایی درباره کاهش قیمت‌ها خصوصا در تهران و برخی شهرهای بزرگ وجود دارد، اما در کرمانشاه اتفاق خاصی درباره کاهش قیمت رخ نداده است.

پ
پ

بازار مسکن کرمانشاه نیمه اول امسال فراز و نشیب زیادی را پشت سر گذاشت، از حباب قیمت‌های بالا تا رکودی که چند وقتی است گریبان بازار را گرفته است.

بازار مسکن از سال گذشته افزایش قیمت قابل توجهی را شاهد بود و قیمت برخی املاک تا ۱۰۰ درصد هم بالا رفت، اما اکنون بازار تا حدودی به آرامش رسیده است.

اگرچه گرانی‌های اولیه و ناگهانی پای دلالان را وسط کشید و مقداری رونق وارد بازار شد، اما تب و تاب بالا و پایین رفتن قیمت‌ها که فروکش کرد، رکود هم بر بازار حاکم شد و همچنان ادامه دارد.

اکنون که وارد نیمه دوم سال شده و فصل جابجایی‌ها هم گذشته، رکود بازار بیشتر به چشم می‌آید.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه نیز معتقد است، بازار کرمانشاه نیمه اول سال را به رکود گذراند که این رکود در سه ماهه دوم سال بیشتر  بود.

محسن ملکی  گفت: در نیمه اول امسال پدیده اصلی حاکم بر بازار کرمانشاه رکود بود که این رکود در سه ماهه دوم شدیدتر شد و همچنان ادامه دارد.

وی درباره دلیل اصلی رکود موجود در بازار نیز افزود: فروشندگان حاضر نیستند قیمت ملک خود را پایین بیاورند و خریداران هم منتظرند قیمت‌ها پایین بیاید و از همین رو خرید و فروش چندانی در بازار صورت نمی‌گیرد.

رئیس اتحادیه مشاورین املاک کرمانشاه با اشاره به افزایش قیمت قابل توجهی که چندی قبل در بازار مسکن کرمانشاه نیز مانند کل کشور رخ داد، یادآور شد: صحبت‌هایی درباره کاهش قیمت‌ها خصوصا در تهران و برخی شهرهای بزرگ وجود دارد، اما در کرمانشاه اتفاق خاصی درباره کاهش قیمت رخ نداده است.

ملکی معتقد است، همین مباحثی که درباره کاهش قیمت‌ها مطرح می‌شود به رکود بازار دامن می‌زند، زیرا باعث می‌شود همه منتظر باشند قیمت پایین بیاید و بعد خانه بخرند.

وی درباره وضعیت بازار مسکن در نیمه دوم سال نیز یادآور شد: به نظر می‌رسد رکود ادامه داشته باشد اما نمی‌توان درباره قیمت‌ها پیش بینی خاصی انجام داد.

 بر اساس قیمت‌هایی که در سایت‌های خرید و فروش املاک کرمانشاه آمده قیمت مسکن در نقاط مختلف شهر به شرح زیر است:

آپارتمان  ۹۷ متری شهرک متخصصین : ۴۶۵ میلیون تومان

آپارتمان ۱۰۰ متری فرهنگیان فاز دو :۵۵۰ میلیون تومان

آپارتمان ۷۰ متری چقامیرزا: ۲۷۳ میلیون تومان

آپارتمان ۶۷ متری ۲۲ بهمن : ۴۳۰ میلیون تومان

آپارتمان ۱۰۰ متری شهرک دانش (مسکن مهر): ۱۳۷ میلیون تومان

آپارتمان ۷۵ متری شهرک سجادیه: ۱۲۵ میلیون تومان

آپارتمان ۷۰ متری حافظیه: ۲۹۵ میلیون تومان

آپارتمان ۸۰ متری میدان مرکزی ۶۰۰ میلیون تومان

آپارتمان ۵۰ متری در مسکن: ۱۸۴ میلیون تومان

آپارتمان ۱۱۵ متری شهرک صدرا: ۳۸۰ میلیون تومان

آپارتمان ۱۲۰ متری کسری: ۸۰۰ میلیون تومان

آپارتمان ۱۹۰ متری شریعتی : ۹۵۰ میلیون تومان

منبع:ایسنا

دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.